Praplėtimas "Gods and Kings" privers nupūsti dulkes nuo "Civilization V"

Iki vasarį anonsuoto „Civilization V“ praplėtimo „Gods and Kings“ pasirodymo liko kiek daugiau nei mėnuo tad kurėjai „Firaxis“ atskleidė subtilesnių šio kardinaliai žaidimą pakeisiančio praplėtimo detalių.

Pagal pirminę informaciją „Gods and Kings“ žaidimą papildys 9 naujomis civilizacijomis, 9 naujais pasaulio stebuklais, 13 pastatų ir 27 kariniais vienetais(po 3 kiekvienai civilizacijai?). Tarp naujų civilizacijų – Nyderlandai, Keltai, Kartagina, Hunai, Bizantija ir Majai.

Į žaidimą grįžta religija – „Civilization IV“ žaidime ji vaidino nemažą rolę, tad tai, kad ji buvo eliminuota iš penktosios dalies atrodė keista. Religija grįžta patobulinta ir įdomesne forma. Būtent dėl šio pokyčio atsiras naujas resursas „Tikėjimas“. Nors pačių religijų rinkinys bus sudarytas iš žinomų religijų, tačiau jos veiks šiek tiek kitaip nei ketvirtoje dalyje. Viskas prasidės nuo senovinio objekto atradimo – žaidėjas galės kaupti tikėjimo resursą priemonėmis, kurių efektyvumas priklausys ir nuo jo pasirinktos civilizacijos. Prikaupus pakankamai tikėjimo galima bus pastatyti dievų panteoną, kuris ir žymės naujos religijos atsiradimo faktą. Tuo pačiu pasirinkta religija nebus nuo šio momento prieinama kitoms civilizacijoms.

Vėlesnis tikėjimo kaupimas leis turėti pranašą, kurio dėka bus galima nukreipti savo religiją reikiama kryptimi. Religija bus kaip priemonė vykdyti tiek išorinę, tiek vidinę politiką(inkvizicijos FTW).

Kitas svarus papildymas diplomatijoje – špionažas. Sėklių veiksmai bus valdomi per naują veiksmų panelę ir sėkmingų veiksmų dėka bus galima gauti informacijos apie sekamos civilizacijos gyvenimą – neapsaugotus miestus, karinių vienetų judėjimus, pavogti technologijas ar plėsti įtaką regione. Šnipai taip pat suteiks galimybę kištis į miestų-valstybių politiką – paveikti rinkimus, kelti neramumus. Kalbant apei pačius miestus-valstybes, norint gauti jų paramą ir draugystę, neužteks vien tik aukso. Priklausomai nuo jų tipo, kiekvienas miestas turės savotiška užduočių sąrašą, kurias įvykdžius bus galima tikėtis pozityvaus miesto-valstybės požiūrio į jūsų civilizaciją.

Pakitimų neišvengs ir kariniai veiksmai. „Firaxis“ sulėtins kariavimo procesą, siekdamas suteikti jam daugiau taktinio gylio. Taip pat atsiras nauji jūriniai kariniai vienetai, orientuoti į artimą kovą.

Žaidimas taip pat pasipildys naujais scenarijais – Romos nuopoliu, viduramžiais bei unikaliu Viktorijos laikų sci-fi tematikos scenarijumi.

„Gods and Kings“ pasirodys šių metų pavasario pabaigoje. Tuomet ir nupūsime dulkes nuo užsigulejusio „Civilization V“.

Komentarai

4 komentarai/-as/-ų
  1. Pjovėjas 2012/04/04 Atsakyti
    • The Architect 2012/04/04 Atsakyti
  2. Xanthus 2012/04/04 Atsakyti
  3. APCY 2012/08/07 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *