Politika, žaidimai, Obama

Vienas iš 1UP redaktorių, Sam Kennedy, paskelbė neblogą straipsniuką apie tai, kaip naujojo JAV prezidento išrinkimas gali paveikti žaidimų industriją. Barackas Obama, kaip pažymi autorius, paskutinį kartą žaidė videožaidimą prieš kokius 30 metų, ir tai buvo pati industrijos aušra, ir pats elementariausias PONG’as, tad Obamos požiūris į šiuolaikinius žaidimus yra nenuspėjamas, tačiau tikėtina, kad labiau neigiamas nei teigiamas.

Agitacijos metu būsimasis prezidentas užsiminė, kad žaidimų gamintojai turi išsamiau ir tiksliau skelbti su kokiais baubais gali susidurti jaunosios amerikiečių atžalos žaisdamos vieną ar kitą žaidimą, ir jei to nepadarys jie, teks to imtis jo administracijai.

Kitą vertus, kaip pažymi Sam Kennedy, žaidimų naudai trimituoja pati Barako Obamos reklaminė kampanija, kuri nors didžiąja dalimi ir buvo formuojama pagalbininkų, asistentų, viešųjų ryšių specialistų ir tikriausiai net marketingo profesionalų, negalėjo būti vykdoma be pagrindinio asmens pritarimo.

Taip Second Life atsirado virtualusis Barakas Obama bei tokiuose žaidimuose kaip NBA Live 08, NFL 09 ar Need for Speed: Carbon atsirado reklama, agituojanti eiti balsuoti (visi žinote už ką).

Vienu žodžiu – pasiskaitykite – tikrai neblogas straipsnelis.

Na o kalbant apie mūsų šalį, kuria taip pat kątik perbėgo rinkimų banga, galime išskirti rinkimus laimėjusios Tėvynės Sąjungos reklaminę kampaniją. Be agresyvaus lindimo į naująsias medijas ir virtualias bendruomenes (Facebook), su Gauminos pagalba (bėje, sveikinimai jiems su Golden Joystick apdovanojimu) buvo paleistas ekologiškas webinis žaidimukas „Aplenk Kubilių“(kažkodėl nekrauna), kuriame žaidėjas turėjo eiti lenktynių su partijos lyderiu Andriumi. Įdomus žingsnis ir tikriausiai kaip ir Obamos atveju, turėjo nemažai įtakos užsitikrinant jaunųjų rinkėjų balsus.

obama2

Kažin, ar prieš rinkimus games.lt atsiradęs interviu su LR Informacinės visuomenės plėtros komitėto pirmininku R. Rimeika buvo rinkiminis triukas (p. Rimeika, beje buvo išsikėles mano apygardoje ir labai sėkmingai siuntinėjo kassavaitinius laikraštukus apie savo gerus darbus), tiesa dabar galvoju, kad tikriausiai taip, tačiau išpildymas buvo tikrai prastas ir nevykęs.

Naujosios medijos Lietuvoje pilna jėga bus panaudotos, na jei ne artėjančiuose prezidento rinkimuose, tai jau kituose Seimo rinkimuose tikrai. Tiek Barako Obamos, tiek Tevynės Sąjungos pavyzdžiai rodo, kad su jaunu rinkėju reikia kalbėti jo kalba, per jam priimtinus kanalus. O jei perspektyvoje Lietuvoje bus įteisinti rinkimai internetu, mūsų laukia įdomūs dalykai.

ŽPat.

Komentarai

4 komentarai/-as/-ų
  1. Originalas 2008/11/05 Atsakyti
  2. MekDrop 2008/11/06 Atsakyti
  3. artojelis 2008/11/06 Atsakyti
  4. Originalas 2008/11/05 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *