Overwatch – naujas Blizzard šedevras?

Kai kalbame apie gebėjimą susargdinti žaidėjus haipo virusu, pasaulyje, ko gero, nerasime didesnių šio užkrato ekspertų nei Blizzard. Nors apie naujausią jų žaidimą Overwatch teko išgirsti dvejopų atsiliepimų, šiandien aišku viena – abejingų šiai naujai Blizzard šaudyklei mažoka.

yay

Taip jau atsitiko, kad ir mūsų komanda gavo galimybę įlįsti į uždarą Overwatch beta testą bei visus internete šmėžuojančius gandus patikrinti patys. Ir, galbūt, mūsų lūpomis kalba ne priekabūs apžvalgininkai, o seni Blizzard fanai, tačiau Overwatch jau dabar norime vadinti dar vienu kompanijos šūviu tiesiai į mūsų širdis. Na… išskyrus Artojo.

Vos susipažinę su pagrindinėmis žaidimo taisyklėmis (prieš beta testą žaidėmė daug Team Fortress 2) šokome į mūšį tinkle ir pradėjome savo pažintį su visais Overwatch herojais. Jų (kol kas?) net 21. Turime pasakyti, kad pirmasis įspūdis buvo nekoks. Herojai atrodė nesubalansuoti, o chaotiški mūšiai netruko išvesti iš kantrybės. Tačiau po keleto žaidimų, šiek tiek apsipratus su veikėjų gebėjimais, žaidimo eiga pradėjo kisti ir tai kas iš pirmo žvilgsnio atrodė nesubalansuota ir chaotiška, pavirto įstabia žaidimo mechanikų simfonija, kurioje vienas lauke ne karys, o gerai subalansuota komanda gali iškaršti kailį tiek puolant, tiek ginantis.

Tam tikra prasme Overwatch yra panašus į Dota 2, League of Legends ar kitą populiarų MOBA žanro žaidimą. Tikrasis jo grožis atsiskleidžia ne iš karto. Žaidimą visų pirma reikia išmokti, kad juo galėtumėte pilnai mėgautis. Mokymosi kreivė čia irgi kiek neįprasta – šaudykles vienokia ar kitokia forma žaidėme visi. Prie įprastinės šaudyk, o jei šaudo į tave – slėpkis mechanikos čia pridedami herojų įgūdžiai, kurie suteikia dinamikos ir įprastinį šaudyklių formatą išplėčia į kitą dimensiją.

pasauliu reik heroju

Visi Overwatch herojai suskirstyti į keturis pogrūpius – atakuojantys herojai, besiginantys herojai, žalos sugerėjai ir tie, kurie intensyvaus mūšio metu gali pagydyti savo komandos draugą ar dėl tinkamu metu panaudoto pastiprinimo išplėšti savo komandai pergalę. Tiesa pasakius, nenaudingų herojų šiame žaidime nelabai ir yra. Visi Overwatch personažai turi savo stipriąsias ir silpnąsias savybes. Štai pavyzdžiui Bastion. Atakuojant šis herojus yra visiškai netinkamas – mobilumo trūkumas jį paverčia lengvu taikiniu priešų gynybai, tačiau ginantis šis herojus yra tikras siaubas. Gerai užsiimta pozicija gali reikšti visišką priešininkų komandos nušlavimą nuo žemėlapio paviršiaus viena galinga kulkosvaidžio serija, tačiau… Tačiau viskam žaidime yra priešnuodis ir tai yra visa Overwatch esmė.

Pradžioje žaidimo herojų kaitaliojimas pasirodys nereikalingas, tačiau ilgainiui žaisdami vienaip ar kitaip susidursite su priešininkų komandos herojaus problema, kurią galite išspręsti tik pakeitę komandos kompoziciją. Vienas mygtuko spustelėjimas bazėje ir štai dabar iš medžiojamojo tapote medžiotoju. Tačiau priešininkų komanda taip pat turi laiko atsakymams, ko pasekoje Overwatch tampa savotišku rokiruočių ir staigmenų žaidimu – žinoma, su sąlyga, kad herojus jau pažįstate bent pusėtinai.

Be galo įdomus Overwatch sprendimas žaidime pristatyti Play of the game funkciją, kuri mačo pabaigoje leis pasigrožėti gražiausiu žaidimo momentu. Ši funkcija tarsi paskata dar labiau stengtis ir sužaisti taip, kad jūsų žaismu galėtų pasigerėti visi mačo dalyviai. Tiesa, testuodami pasigedome support klasės Play of the game epizodų, tačiau tikime, kad Blizzard sugalvos, kaip apdovanoti ne tik fraginančiuosius, bet ir gydančius herojus. Arba dar geriau — ras būdą išrinkti tą kautynių akimirką, kuri tiesiog buvo reikšminga įgyjant persvarą, o ne tiesiog sėkmingai panaudotą „Ultimate“ savybę.

Bent jau kol kas Overwatch atrodo, kaip dalykas, kurio verta laukti. Mums patiko (vėlgi išskyrus Artoją), o keletą epizodų kuriuos nufilmavo Mantas ir Artūras galite pažiūrėti žemiau. Laukiame žaidimo starto, kuris numatomas jau kitų metų pradžioje.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *