Mortal Kombat XL – kaip ankščiau, taip ir dabar

Retoka situacija, kai palyginus visai neseniai išėjusio žaidimo perleidimas nusipelno pakartotinio mūsų dėmesio. Tačiau tam turime ne vieną pasiteisinimą. Nether Realm turėjo metus laiko pasikrapštyti prie Mortal Kombat X ir per tą laiką gerokai jį atšviežino. Mortal Kombat X tapo XL ir, patikėkite manimi, toks pavadinimas ne iš piršto laužtas. Žaidimas pasipildė ne tik naujais herojais, tačiau gavo ir tuntą iš pirmo žvilgsnio minimalių patobulinimų, kurie žaidimą pavertė kur kas smagesne patirtimi, nei buvo ankščiau.

Taigi visų pirma apie tai ką gauname su Mortal Kobat XL dėžute. Visi įsigyję Mortal Kombat XL žaidime ras gerokai daugiau turinio – visi prieš tai pasirodę žaidimo DLC, nauji herojai, klasikinė Mortal Kombat arena bei galybė kostiumų, portretų ir naujų žiaurių būdų paversti priešininką į kruviną košę. Verta paminėti ir tai, kad visas šis gėris su XL kainuoja lygiai tiek pat, kiek prieš metus kainavo Mortal Kombat X žaidimas, tad tie, kas pakentėjo gerokai išlošė.

mortalkombatherojai

Žaidimo DLC pakuotės į žaidima pridėjo keistą herojų miksą. Mirtini priešai Predator ir Xenomorph atkeliavo iš atitinkamai Predator ir Alien visatų, Leatherface iš Texas Chainsaw Massacre, o blogiukas Jason į Mortal Kombat XL žengė iš Friday the 13th siaubekų serijos. Beje, tik pastarasis atkeliavo iš Warner Bros priklausančio filmo, tad pigia reklama žaidimo kūrėjų apkaltinti tikrai negalime. Šiems filmų veikėjams akomponuoja ir keletas klasikinių Mortal Kombat visatos herojų žinomų senesnių frančizės narių žaidėjams – Tremor, Tanya, Bo’Rai Cho ir Tri-Borg. Negana to, XL taip pat prideda ir seniau tik išankstinius užsakymus pateikusiems dovanotą herojų Goro. Visi su DLC atkeliavę herojai tikrai unikalūs ir kiekvieno kovos stilius kažkuo įdomus ir išskirtinis, tad norisi pagirti Nether Realm už kruopštumą besikrapštant prie naujovių.

Be herojų ir žaidimo kosmetikos, Mortal Kombat XL siūlo ir kiek atnaujintą žaidimo tinklo rėžimą. Nuo šiol kovos prieš oponentus iš viso pasaulio yra gerokai sklandesnės. XL sutvarkė begalę miniatiūrinių klaidų, perdarė match-making sistemą ir pridėjo naujų žaidimo rėžimų. Sutaisyta reitingavimo sistema, patobulintas privačių žaidimų taisyklių paketas, kuriame galėsime susikurti savo turnyrus ir taip toliau. Per metus laiko kodas skirtas žaidimui tinkle patobulėjo tiek, kad žaidžiant vienam namuose, nejučiomis pradedame patirti tą patį jausmą, kaip su draugu pašonėje. Viskas ko reikėjo, šiek tiek meilės, testavimo valandų ir vuolia – Mortal Kombat nebėra tik žaidimas, kurį būdavo smagu įmesti suktis į konsolę tik pasirodžius svečiams. Dabar žaidimo patirtis vienam žaidėjui kur kas malonesnė.

Na, o dabar apie pradžioje žadėtą pasiteisinimą, kodėl mes dar kartą kalbame apie žūtbūtinį mūšį. Naujovės naujovėmis, tačiau apie žaidimą verta kalbėti ir dėl to, kad Moral Kombat XL pasirodė beveik tuo pat metu, kaip naujasis Street Fighter V. Kainuojantis kone tiek pat, kiek ir konkurentas Mortal Kombat XL siūlo gerokai daugiau turinio už gatvės kovotojus. Mortal Kombat XL tai tarsi dar vienas Nether Realm smūgis siekiant dar kartą užsitikrinti dominavimą muštynių žaidimų arenoje ilgesniam laikui. Kol kas stebint situaciją ir nuskriaustus Street Fighter fanus atrodo, jog ėjimas buvo tinkamas ir pilnai sukomplektuotas dešimtasis Mortal Kombat atrodo kur kas patraukliau negu bet kuris kitas snukdaužis rinkoje… Kaip ankščiau, taip ir dabar… Na bent jau iki Mortal Kombat XI.

Mortal Kombat X apžvalga:

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *