Marionetės Kinect‘ui? Ot, rupke… Gi tai tobula!

Gerai, jau gerai… Bus tobula, jei veiks tobulai, bet užmačia labai gera! „Gunstringer‘is“ greičiausiai netaps pirmuoju žaidimu, nubrėžiančiu labai aiškų ir ryškų brūkšnį tarp žaidimų su „Kinect“ ir kitomis judesiu valdomomis sistemomis, bet gali tokį įkvėpti. Galų gale šitas, ant pigių vesternų klišės maunamas, ryškus ir vaikiškas nuotykis yra priskiriamas platformerio/šaudyklės žanrui ir bus varomas karštos keršto istorijos. Turėtų patikt tiems, kas nuo „Kinect“ dažniau brauko dulkes, nei juo žaidžia.

Iš esmės tai vis dar bėginė šaudyklė, kurios pagrindinė, šaudymo ir taikymosi mechanika identiška matytai „Child of Eden“. Esminiai skirtumai, dalinis personažo valdymas įveikiant platformines ir kautynių sekas (pastarosios išnaudoja kiek patobulintą „priedangos pedalo“ principą, nes leidžia pasirinkti kryptį). „Gunstringer“ veiksmas vyks sklandžiai kintančiose 2D ir 3D žaidimo aplinkose. Žada įspūdingus vaizdus, galimybę žaisti sėdint ir co-op.

Žaidimas taip pat bus pakuojamas su draudimo polisu. Jei nutiktų taip, kad marionetės valdymas sukels snūdą, savo įniršį galėsit išlieti taškydami vaisius. Mobilių platformų megahito „Fruit Ninja Kinect“ versija, bus komplektuojama kartu su „Gunstringer“.  Jei dar neradot „Kinect“ žaidimo privertusio nakčiai „padžiauti“ rankas, „Fruit Ninja“ yra būtent tai, ko reikia.

Versija dėžutėse turėtų pasirodyti rugsėjo viduryje. Jei lankydami GamesCom’11 kažkaip įsiprašysim pas „Microsoft“, „Gunstringer“ bus vienas tų kurį norėtųs išbandyti atkreipti dėmesį.

Komentarai

Vienas atsakymas
  1. Kukas 2011/07/22 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *