Luckslinger Demo | Antis!

Kaubojai paprastai turi patikimą žirgą. Šitas turi antiną, vardu Duckbridge. Geras antinas – nukreipia priešų dėmesį, parneša svaidomą peilį. Labai tinkamas šiam žaidimui, kurį kuria antino vardo studija. Taip, jie naudoja Unity, bet ko daugiau reikia tokiam iš pirmo žvilgsnio paprastam žaidimui? Stiliaus, ir „Luckslinger“ turi jo per akis.

Antis hip-hopo ritmu.

Antis hip-hopo ritmu.

Kiek galiu papasakot iš Kickstarter demo versijos, tai žaidimas prasideda nuo nežinimo prašalaičio, mirštančio urve. Šis protagonistui įteikia apyrankę, ir ne bet kokią apyrankę, o tokią, kuri kaupia sėkmę. Neblogas dalykas, pasakyčiau, ypač jei tavo kaubojiškame gyvenime daugiau susišaudymo ir šokinėjimo per bedugnes nei karvių vaikymo ar filmavimosi cigarečių reklamose. O tolumoje dar stovi miestelis, toks niūrus ir apgriuvęs, iš kurio niekšas pavogė visą sėkmę. Tik šok ant žirgelio ir jok gelbėt dienos!

Screenshot 2015-03-04 15.11.32

Ant žirgo ir link nuotykių!

 

Apskritai tokį žaidimą beveik buvo galima padaryti ir senos kartos konsolėms). Bent jau tą retro pixel art stilių būtų lengvai išlaikę. Tas pats ir su paprasčiausiomis kovos mechanikomis – nuo Contra laikų pažįstamas side-scrolling judėjimas iš kairės į dešinę ir priešų šaudymas. Kartais pritupiant, jei priešas mažas. Ne tiek jau daug ir reikalauja iš kompiuterio, taip.

Gal senieji aparatai nebūtų galėję patempti sėkmės mechanikos? Nes tai ir yra pagrindinė žaidimo naujovė. Tavo daktaro Levino magnetinė juostelė sėkmės apyrankė renka sėkmės grynuolius – kartais iš dėžių, kartais iš nukautų priešų. Aišku, kuo daugiau turi, tuo geriau – tada ir priešo kulkos kartais kryptį pakeis skriedamos, ir tavo šūviai bus efektyvesni, ir malūnai nebandys sugriūt ant tavo galvos. Kartais, žinoma, norisi sėkmės nepaisant to, ar žaidimas yra pasiryžęs tau ją duoti, todėl galima priversti apyrankę išspaust šiek tiek daugiau laimės. Tarkim, pusę viso tavo turimo rezervo. Tada jau ir kulkos tikrai nepataikys, ir krentat į prarają atsiras kurmiarausis, nuo kurio atsispyrus iššokt galima.

Auksinė kulka yra sėkmės efektas. Atsitiktinė „Matrica” - laimingas atsitiktinumas spaudžiant „Print Screen”

Auksinė kulka yra sėkmės efektas. Atsitiktinė „Matrica” – laimingas atsitiktinumas spaudžiant „Print Screen”

Įdomi ne tik tokia mechanika, bet ir muzikinis takelis, tiksliau – instrumentinis hiphopas. Vesterne. Keistas derinys, bet žaidžiant praslysta visai gerai. Ir nebebūna keista, kad salūne groja tokia muzika, ir vinilo brūžinimo garsai atrodo kaip tik čia tinkantys.

Kitaip sakant, gal tai ir yra viena iš geresnių indie savybių: leidimas sau pažiūrėti į tam tikrus žanrus ir konvencijas iš kokio tik nori kampo. Tad jei atrodo, kad hiphopo vesternas apie sėkmę yra gera mintis, tokį žaidimą ir darai. Pro paprastą leidėją tai neprasprūstų. Tačiau „Luckslinger“ gali ir be jo – kūrėjai paleido Kickstarter kampaniją.

Taip sakant, bando laimę.

Žaidimas nesulaukė rimto Kickstarter tautos dėmesio, bet jūs vis dar galite paremti šį gėrį uždegdami žalią šviesą per Steam Greenlight. Ten pat rasite ir žaidimo demo.

 

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *