Greitukas! | Swordsman Online

Neatmenamais laikais (aš turiu problemų su atmintim) pasirodė „Final Fantasy XIII“. Gerbėjai sako, kad pažaidus 20 valandų, žaidimas pasidaro geras. Kiek mažiau nupušę žmonės primena, kad kiti žaidimai pasidaro geresni daug anksčiau, o kartais ir išvis pasibaigia greičiau. Va, „Deus Ex“ pereiti užtrukau šiek tiek daugiau nei dvi dešimtis valandų. Taigi, kiek laiko reikia, kad žaidimą pamėgtum ar pasmerktum? Sakyčiau, trijų valandų užtenka. Ypač, kai tiek net neprireikia, kad „Witcher“ pasiektum Vizimą supantį kaimą, o „Star Trek Online“ – keletą naujų lygių.

Šiaip ar taip, trumpai užmeskime akį į „Swordsman Online“, naują MMORPG iš Perfect World Entertainment. Nėra jis toks tobulas, nes pirmiausia reikia parsisiųsti „Arc“, PWE žaidimų platinimų platformą. Nors kam to reikia, jei „BlackLight: Retribution“,  „Star Trek Online“ ir gal net „Champions Online“ galima žaisti per „Steam“? Štai jau ir akmuo į daržą. Oi, prisikentės lysvė.

Atrodo, kad vienas iš veikėjo išvaizdos variantų yra Končitas Vurstaitis.

Atrodo, kad vienas iš veikėjo išvaizdos variantų yra Končitas Vurstaitis.

„Swordsman Online“ yra sukurtas pagal vieną interneto nuomone itin populiarią kinų wuxia (kovos menų) novelę. Jau išleistas ir žiauriai populiarus Azijoje (žaidėjų milijonai, kaip teigia pristatantis filmukas), dabar atkeliavo ir vakariečių paprotinti. Esmė tame, kad kelios kovos menų mokyklos kaunasi dėl visokiausių priežasčių. O pačiame žaidime tavo kaimelį užpuolė bei išspardė visokiausi blogdariai, ir tai dėl to – kad norėjo surasti magišką kardą. Mūsų veikėjui beveik pavyksta didvyriškai pabėgti, o norint keršto – prisijungti prie vienos iš kovos mokyklų. Kitaip tariant, tiesiog prieiti prie vieno iš aikštėje išsirikiavusių meistrų ir tarstelt: „klausyk, noriu būti snukių daužymo legenda“. Pasakyta – padaryta! Štai tavo ginklas ir keletas pradinių judesių.

Kovos menų mokyklos save pristato reklaminiais filmukais. Deja, šalimais stovintis Wu-Tang atstovas neišmoko kautis repo mūšiuose.

Kovos menų mokyklos save pristato reklaminiais filmukais. Deja, šalia stovintis Wu-Tang atstovas neišmoko kautis repo mūšiuose.

Aš, aišku, iš durnos galvos pasirinkau šaulio klasę, nes koks kovos menas pasikliauja šautuvais? Ir ne šiaip šautuvais (tiems laikams tiktų muškietos), o kažkokiomis prie riešų tvirtinamomis tarsi iš „Lineage II“ plaukusiomis patrankomis. Durnas per visą pilvą, nes MMORPG negali sau leisti normaliai atkurti kovų ar kovos menų, bet dar labiau – šautuvų.

Ir taip jau nuo antrosios kovos matome, kodėl visi nustojo kalbėti apie „WoW žudikus“: niekas nenori sugalvoti kitokios kovos sistemos. Šautuvai šautuvais, bet iš esmės tai – trinktelėjimas kumšteliu iš šiek tiek toliau. Pirstelėjimas, gal net gi. Net ta išgirtoji kovos sistema nei atrodo įspūdingai, nei pagerina patirtį.„O tai kaip su visais šokinėjimais per stogus ir kitais tūnančių tigrų ar sėlinančių drakonų triukais?“ Yra jie žaidime. Prieini specialią vietą, spusteli vieną mygtuką, ir jau tavo veikėjas (ar pavadinai Vin-Gu Jon-su?) laksto stagais. Visai be tavo indėlio. Maždaug tiek pat įtakos turi tranzitinio drakono vairavimui tame pačiame „World of Warcraft“.

Voro vardas - labai azijietiškas. Kita vertus, krovimo ekrane rašoma "jei turite laiko, išbandykitą kitas kovos mokyklas su kitu veikėju, turėsite naujų įspūdžių!". Toks mandagumas irgi tipiškas Azijai.

Voro vardas – labai azijietiškas. Kita vertus, krovimo ekrane rašoma „jei turite laiko, išbandykite kitas kovos mokyklas su kitu veikėju, patirsite naujų įspūdžių!“. Toks mandagumas irgi tipiškas Azijai.

Tokiaisi panašumais į „World of Warcraft“ galima ir pagrįsti tai, kodėl „Swordsman“ yra toks nuobodus. Kovos mechanika neatrodo nė kiek pažengusi nuo jau minėto „Lineage II“ laikų. Daugiau kažkokio šokinėjimo, bet bendrai viskas tas pats. Dėl to taip nuvylė ir „Old Republic“. Visos kalbos apie džedajus ir situs, o tu vis tiek su šviesos kardu it lazda eini daužyt dykumos klajoklių. Kietas tas lazerio spindulys, bet Tatuino beduino galva dar tvirtesnė, ilgai tvatint reikia…

Ir kaip mečiau „Old Republic“ pirmoje „laisvoje“ zonoje (po suknistų 9 valandų apmokymų) pamatęs pelkėje grupelėmis be reikalo stoviniuojančius samdinius ir monstrus, taip ir po „Swordsman“ nusviro rankos. Iš karto po didžiųjų apmokymų ir dvasinių kelionių atsirandi bambukų girelėje, aplink pakankamai tankiomis grupėmis stovi banditai, bet jokiu banditizmu nežsiima. Tačiau netoliese esantis žmogelis tau (ir dar keturiems iš oro atsiradusiems veikėjams) pasako, kad va, kokie jie išrinktieji, o jei dar išmuštų iš šitų banditų mistinio žemėlapio gabalėlių… Tiek ir pažengėme nuo „surink 10 vorų šiknų“ ir kitų tipinių užduočių. O „Star Trek Online“ aš erdvėlaiviu skraidžiau…

Jei Geraltas visus savo žirgus vadino Kuoja, tai aš visad joju ant Bėrio. Štai mes kartu lekiame pro gaują vyrų, kurių didžiausias ginklas - apatija.

Jei Geraltas visus savo žirgus vadino Kuoja, tai aš visad joju ant Bėrio. Štai mes kartu lekiame pro gaują vyrų, kurių didžiausias ginklas – apatija.

„Bet tai gi čia Open Beta dar tik“, „rašo, kad viskas nuo žaidėjų įgūdžių priklauso“ pasakysit, dar gal kuris pridės „padaryk geriau, kad gudras“. Bet esmė tame, kad ir kiek beta taisytų, kad ir ką apie įgūdžius ar PVP karus kalbėtų, „Swordsman“ vis tiek atrodo kaip bet kuris kitas MMO žaidimas.

O jei žaidei kurį nors iš milijono Azijos MMORPG, tai dar gal ir déjà vu partirsi.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *