Gamescom 2017: „Raiders of the Broken Planet“ pristatymas

Visai smagu nueiti į žaidimo prezentaciją su interviu ir pasakyti kūrėjui, kad man jau teko bandyti jų projektą ir net ypatingas jo dalis. Taip man atsitiko, kai nuėjau pašnekėti su „Raiders of the Broken Planet“ kūrėjais, kurie turėjo nemažai ką pasakyti apie žaidimą.

Kalbant apie šią, veikėjų varomą trečio asmens šaudyklę, dera užsiminti ir apie jos pasaulį, kuris jau tinkamas komiksų leidybai. Pavadinime paminėta sudužusi planeta – vienintelė vieta visatoje, kurioje randamas Aleph. Aleph yra kaip Spice iš „Dune“- tą paminėjo ir patys kūrėjai. Jo svarba yra begalinė, tačiau žaidėjams teks surburti komandą, kuri gins planetos gyventojus nuo visokiausių pašlemėkų, besigviečiančių jų turtus. Čia vesternų mėgėjai turėtų prisiminti senąjį „Magnificent Seven“ filmą.

Pats žaidimas yra trečiojo asmens šaudyklė. Ir ne bet kokia, o kooperativynė šaudyklė, kurioje unikalius veikėjus valdantys žaidėjai kartu vykdys ilgas ir dinamiškas misijas – jas galima vykdyti ir vieno žaidėjo režime! Jų metu teks susiremti su visokiausiais priešų tipais ir vykdyti įvairias užduotis. Lengva prigriebti priedangą, bet norint amunicijos teks su priešais susigrumti iš arčiau. O kur dar Aleph pagalba varomos galios, kurios tave kitiems žaidėjams padaro matomą kiaurai sienas.

Galvotum, kas čia tokio, kad tave matys tavo draugai. Tačiau čia pasirodo Antagonisto režimas. Kiekviena misija gali būti vykdoma ir su Antagonistu – demoniška pamėkle, pamėgdžiojančia kurį nors veikėją. Funkcionaliai ar vizualiai skirtumo nebus, bet to vieno žaidėjo tikslas yra nugalėti grupę, vykdančią misiją ir besigrumiančią su botais. Kaip vienintelis dabar egzistuojantis PVP elementas žaidime, Antagonisto režimas turi ir lentelę, kurioje žymimi daugiausiai pasiekę Antagonistai.

Kaip jau supratote, tiek antagonistai, tiek protagonistai yra traukiami iš to paties veikėjų rezervuaro.  Nors kiekvienas iš jų priklauso vienam iš tipažų: tolimos kovos, artimos kovos ir panašiai, tačiau kiekvienas veikėjas turės ką nors, ko neturės nei vienas kitas. Pavyzdžiui, raketinė kuprinė yra unikali ir niekas kitas tokio atributo neturės. Be to, tai komplikuos veikėjų kortų kūrimą.

Matote, veikėjus galima pakoreguoti su ginklų ir kortų pasirinkimu. Kortos šiek tiek pakeis tai, kaip jie ir jų galios veikia, tad jos yra specifinės. Kai aš pasiūlau tokią drastišką kortą, kaip gynybinis granatos išmetimas paleidus raketinę kuprinę, kūrėjai suabejojo, ar tai nebūtų bandymas įžengti į granatsvaidį turinčios veikėjos teritoriją.

Ir visi šie žaismą paveikiantys dalykai bus nemokami. Tiksliau, jie bus perkami už valiutą, kurią uždirbsi žaisdamas. Monetizuoti bus tik kosmetiniai dalykai. Taip kūrėjai finansuos žaidimo vystymą, užtikrindami, kad jame nebus nė pėdsako pay2win. Susirūpinimą bunant permatomu ir prieinamu fanams, kūrėjas citavo ir aiškindamas žaidimo kainodarą: „Raiders of the Broken Planet“ startuos nemokamas, su dviejomis misijomis (apmokymu ir vieno veikėjo išlaisvinimu), šešiais veikėjais ir pilnu funkcionalumu jau rugsėjo 22 dieną. Tuo pačiu bus išleista pirmoji $9.99 kainuosianti kampanija su naujomis misijomis ir veikėjais. Kūrėjų manymu, tai leis žaidėjams pirma nemokamai išbandyti žaidimą ir tik tada įmerkti finansinę uodegą. O jei žaidėjas nusipirks pirmą kampaniją, tai galbūt įsigis ir kitas tris, išlidžiamas maždaug dviejų mėnesių intervalais.

Kalbinto kūrėjo teigimu, toks pastovus finansavimo modelis yra svarbus ir stengiantis išlaikyti nepriklausomybę kuriant indie AAA žaidimą bei sulaukti žaidėjų pasitikėjimo. Jo manymu, toks grafikas garantuoja, kad „Raiders“ sulauks pastovaus palaikymo ir tai nebus tiesiog projektas, kurį studija greitai apleis tam, kad galėtų imtis naujų darbų. Be to, tarpai tarp išleidimų padės kūrėjams atsižvelgti į žaidėjų siūlymus ir kritiką. Jei tu pasiūlysi kokios nors kortos idėją, kuri jiem patiks, tai įmanoma, kad tavo vardinė korta atsidurs ir žaidime.

Aš pasinaudojau proga išsakyti kritiką greitai žaidimo vaizdo intarpų kadruotei ir drebančios kameros efektui. Kūrėjų teigimu tokie kinematografiniai pasirinkimai yra Guy Richie filmų įtaka. Beveik visas likęs žaidimas, bent iš meninės pusės – grynas anime. Aišku, kadangi „Raiders“ yra kosminis vesternas, tai ir anime įtaka atitinkamai atkeliauja iš pvz., „Trigun“. Labiau vakarietiški fanai turėtų užfiksuoti ir „Firefly“ pėdsakus. Žaismo prasme buvo paminėtas senojo „Perfect Dark“ režimas Counter-Operative Mode: jis įkvėpė Antagonisto mechaniką.

„Raiders of the Broken Planet“, kad ir nelabai patogus ištarti pavadinimas, bet visgi puikus žaidimas! Jau dabar jis turi išskirtinį meninį stilių, jis turi savo viziją, kurios neaukos ant esporto altoriaus dėl bevaisių varžybų su Overwatch, ir jo kūrėjų režisuotos misijos yra daug smagesnės nei atstiktinai generuojami „Warframe“ lygiai. Ir aš laimėjau vieną Antagonisto mačą!

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *