Gamescom 2017: pirmas žvilgnis į „Inquisitor: Martyr“

„Games Workshop“, didžiausio pasaulyje miniatūrų stalo žaidimo „Warhammer 40,000“ kūrėjai, yra liūdnai pagarsėję dėl kompiuterinių žaidimų licencijavimo. Atrodo, kad bet kokia maža studija gali gauti leidimą perkelinėti 40K visatą į kompiuterius. Todėl kiek ramiau ant širdies, kad „Inquisitor: Martyr“ kuria patyrusi studija, mums davusi jau tris gerai įvertintus „Incredible Adventures of Van Helsing“ žaidimus.

Kūrėjai mums teigia, kad „Martyr“ veiksmas vyks Caligari sektoriuje. Šį jie įkurdino Segmentum Tempestus pakraštyje – toli nuo pagrindinio veiksmo „Warhammer 40K“. O tai yra svarbu, nes kūrėjų teigimu, žaidimas vyks tuo pačiu metu, kaip ir 8-ojo žaidimo leidimo įvykiai. Vietiniai ir specifiniai kosmoso sutrikimai sektorių yra atitvėrę nuo likusios imperijos, tad inkvizitoriams, nemažą galia turintiems Imperijos saugumiečiams pačiame sektoriuje yra nemažai darbo. Vieno žaidėjo kampanijoje jie tyrinės apleistos kosminės tvirtovės Martyr paslaptis. Bet tai nereiškia, kad nepakeliausime ir po likusį sektorių. Kartais teks prašyti ir draugų pagalbos!

„Inquisitor: Martyr“ yra tikras veiksmo RPG žaidimas, išsiskiriantis tuo, kad žaidime daugiau dėmesio skiriama šaudymui. Taip, dažnas Warhammer veikėjas nori eretikus, mutantus ir ateivius sukapoti grandininiais kardais, bet yra ir kietų šaunamųjų ginklų. Nelaimei, kaip teko patirti „Gamescom“ parodoje, šaudymas nelabai gražiai telpa į veiksmo RPG rėmus. Mano didžiausia problema yra tame, kad negali šaudyti ir judėti. Nemažai pasako tai, kad šaudyti einant atgal yra vienos žaidėjo klasės galia. Artojas teigia, kad šaudymas apskritai yra nemaža šio žanro problema.

Priešams pleškint į tave daug lengviau. Jie dažniausiai pradeda kovą jau priedangoje (tu ją irgi galėsi ir norėsi naudoti) ir pliekia į tave iki mirties. Kūrėjai žada nemažai inovacijų priešų elgesyje. Jie ne tik sieks priedangos, bet ir turės vadus, koordinuojančius atakas. Kai kurie karių tipai sieks apeiti tave iš flango ir dažnas tikrai mielai naudos granatas, kad sunaikintų tavo priedangas. Žadama, kad didesnius priešus bus galima suluošint atakuojant galūnes. O praktiškai, žaidžiant alpha versiją, veiksmas nepasirodė labai įdomus: šaudymas nebuvo smagus, galios buvo neypatingos, gaujomis mirštantys priešai nėra nieko naujo.

Kita vertus, kaip žadėta, aplinkos atrodo labai gerai, ir labai warhammeriškai. Atsitikinai generuojamos misijos turės ir atsitiktinai generuojamus lygius. Visų pirma, pagrindinė lygio forma sudėliojama iš dėlionės detalių. Tada jai pritaikoma tema – Imperijos pastatų vidus, Imperijos laukinės aplinkos, ir taip toliau. Pagal tai nusprendžiama kokie objektai sudarys žemėlapį. Paskutinis sluoksnis yra aplinkos efektai – lietus, audros, sniegas ir panašiai. Dviejuose vienuodose žemėlapiuose tau žaisti tikrai neteks!

Tačiau prieš nukrentant iš dangaus valyti išdavikų ir eretikų, tau teks išsirinkti kur nori skristi. Sektoriaus žemėlapis yra skirstomis į subsektorius, subsektoriai – į žvaigždes, o aplink šias sukasi planetiniai kūnai, kur tu ir vykdysi misijas. Perėjimai tarp šių žemėlapių atrodo tikrai gerai. Žemėlapis atstoja ir žaidimo sudėtingumo nustatymus: kadangi „Inquisitor: Martyr“ nebus sunkumo lygių, tai kai kurios kosminės zonos bus sunkesnės už kitas. Norintiems jose kovoti inkvizitoriams teks arba įgauti daugiau patirties, arba atsivesti draugų. Kosmoso žemėlapyje pasireikš ir žaidėjų sprendimų efektai: tiksliau, su sezonianiais žaidimo atnaujinimais kampanijos žemėlapyje įvyks pokyčiai. Žodžiu, jei pakankamai žaidėjų sunaikins tam tikrą planetą, tai ji ir liks sunaikinta.

Kalbant apie sezonus: taip kūrėjai planuoja pristatyti naują turinį. Per šiuos mažesnius išleidimus galiausiai į žaidimą bus įvestos naujos rasės (tikimasi galiausiai sudėti visas), naujos užduotys, nauji žemėlapių tipai ir visoks kitoks gėris.

Ir tą gėrį galėsi patirti su trimis draugais! Inkvizitoriai gali burtis į kabalus (ne klanus) ir drauge spręsti atsitiktinai generuojams misijas. Kaip jau minėjau, vieno žaidėjo „Inquisitor: Martyr“ kampanija yra ne tik vienam žaidėjui. Žadamas ir netiesioginis PvP žaidimas – kiekvienas žaidėjas, kaip inkvizitorius, turės savo inkvizitorinę tvirtovę. Ir kaip tik ją galės reidinti kiti žaidėjai. Matai, nors Inkvizicija ir saugo imperiją, nemaža dalis jų yra įsitikinę, kad žmoniją reikia saugoti ir nuo kitų inkvizitorių. Tad kartais, po reido teks sutvarkyti ir savo tvirtovę.

Inqusitor: Martyr yra dar jaunas žaidimas, tik rugsėjo pradžiai pasirodysiantys Early Access. Ar jis pasidarys kardinaliai geresnis iki išleidimo? JcDent tai teks patirti savo paties kailiu. Ir jis gali jums pasakyti vieną dalyką: klausėm kūrėjų – kosmodesantininkų žaisti negalėsime.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *