Gamescom 2017: „Assassin’s Creed Origins“ pristatymas

Pagaliau, po daugybės metų bus išleistas Assassin’s Creed žaidimas, kurio pradžioje nereikės primininėti, kad jį gamino daugybės tikėjimų ir pažiūrų žmonės. Kemetizmo, senovės Egipto religijos atkūrimo, pasekėjų nėra tiek daug, ir jie turbūt apskritai džiaugsis, jei kas nors sužinos apie jų egzistavimą. Mes, tuo tarpu, badysime proto-tamplierius Egipte dar gerokai prieš Kristaus gimimą. Arba gal ne taip senai, jei teisingai pamenu, treileryje mačiau romėnus…

Vienaip ar kitaip, tu būsi Beyak, vienas iš naujų „medžai” – elitinių apsaugos karių. Tau teks susigrumti su paslaptinga grupuote, kuri nori užgrobti valdžią Egipte. Iš esmės, tu esi vos ne pirmasis Assassin‘as, o jie – tamplieriai prieš tamplierius. Šiame žaidime bus paaiškinta ir eagle vision kilmė, nors pats Beyak galės bet kada valdyti savo erelį ir matyti jo akimis.

Vienas pirmųjų dalykų, kurį pastebėsi – tai, koks ryškus ir šviesus yra Egiptas. Tai yra tikrai nemažas pasikeitimas po žaidimų, vedusių mus į vis labiau industrialėjančio pasaulio glėbį. Ir nors smėlio gal daugokai tiem laikams, kai Nilo potvyniai nemažas žemės padengdavo derlingu dumblu, bet gyventi galima. Taip pat, kaip senais gerais laikais galima karstytis stogais. Iš esmės, parkour liko nepakitęs – sugebėjau netyčia įvirsti į šiaudų krūva, tad pagrindiniai klasikiniai manevrai išliko.

Kita vertus, kitaip nei dauguma serijos protagonistų, Beyak kaunasi su kardu ir skydu. Ir gal tai tebuvo labai ansktyva žaidimo dalis, bet aš dar negalėjau visų kovų pabaigti blokuodamas ir kontraatakuodamas, kaip senesniuose žaidimuose. Aš vieną kovą pabaigiau kardu kliudydamas raudoną, vadinasi, sprogstamą senojo Egipto amforą, bet dažniausiai priimtina, kad laimi tas, kuris kovos pabaigoje nėra sudegęs.

„Origins“ yra ir paslėptų skaičių žaidimu, nors tu matysi juos plaukiant ore, kai darysi priešams žalą. Nelaimei, kūrėjai, bent jau kol kas, kritines atakas pažymi didesniais skaičiais su liepsnojančiu fonu, kas labai smarkiai iškrenta iš bendro žaidimo dizaino. Vienas lengviausių kritinių atakų šaltinių – headshot’ai. Taip, net ir ant konsolių yra laisvo taikymosi režimas su lankais, tad „Origins“ galėsime prisiminti geras „Mount and Blade“ praleistas dienas. Keista tai, kad nuo lanko priklausys ir šaudymo režimas – matai, ne visi pritaikyti paleisti po tris strėles vienu metu.

Kovos visai normalios, ypač kaunantis prieš vienišus kareivius. Lengvos atakos veikia prieš neprisidengusius priešus, o sunkiomis reikės pritrenkti tuos, kurie bus pasiėmę skydus. Labiausiai nepatiko tai, kad leitenantai, kapitonai ir kitokie elitiniai pašlemėkai buvo ženkliai didesni už paprastus kareivius – šie atrodo tikrai nerealistiškai.

Iš vaizdinės pusės užkliuvo ir veikėjų bižiuterija, net žaidžiant 4K ekrane. Visokie pakabukai ir niekučiai atrodo taip, lyg sklęstų virš kūno. Kita vertus, ko nepadarysi, kad žmogeliai gražiai dzingsėtų vaikščiodami. Kitur dizaineriams neprikiši – miestas atrodo nuostabiai, kartu ir klestintis, ir dvelkiantis prabėgusiais amžiais. Veikėjų dizainas irgi neblogas, o „Gamescom“ jau buvo bent pora merginų, cosplayinančių Bayek kompanjonę.

„Assassin’s Creed Origins“ bus vienas geriausių senovės Egipto krokodilų ir paukščių medžioklės simuliatorių. Kartu jis bus ir vienas spalvingiausių ir įdomiausių serijos žaidimų. Retai kada gauname pavaikščioti šios civilizacijos gatvėmis. O dabar ir mūsų pačių sandalus nuguls senojo Egipto dulkės.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *