Gamescom 2017: „Ancestors“ pristatymas

Kaip koks link Anglijos plaukiantis drakaras, vikingai dabar yra ant bangos. Tačiau juos įtraukti į bet kokį žaidimą sunkiau nei zombius. Be to, kūrėjai stengiasi išnaudoti jų autentiką, todėl Expeditions: Viking buvo toks puikus žaidimas. Todėl ir lenkų kūrėjų „Destructive Creations“ gaminamas „Ancestors“ bus puikus.

Veiksmas mus perkels į X-XII amžiaus Europą. Keturiose kampanijose valdysime vikingų, anglo-saksų, germanų ir slavų karius. Kiekvienai kampanijai žadama po 10 misijų, nuo apmokymų iki rimtų susidūrimų bei be bazės tave paliekančių slapukavimo lygių. Kampanijos bus įkvėptos istorijos, tačiau mes valdysime ne istorinius asmenis. Tačiau, kaip sakė kūrėjai, kampanijų herojai bus realistiški, kaip tikrai tuose įvykiuose galėję dalyvauti žmonės, kuriems tiesiog nepavyko papulti į metraščius.

Kalbant apie žaismą, tai „Ancestors“ bus RTS su bazių statyba, tačiau tos bazės bus apribotos, kaip pirmajame „Battle for the Middle Earth“. Tau nereikės bet kur metyti trobų, o užėmus kaimelį, pastatai turės fiksuotas vietas. Bazės taip pat supraprastina resursų gavybą. Pasamdyti valstiečiai automatiškai eis dirbti į nustatytą vietovę. Jie kirs medžius ar medžios žvėris. Tau rersursais rūpintis nereikės – nebent priešas juos užpultų! Tada valstiečiams galėsi liepti gintis, bet automatiškai jie prie darbo negrįš – turėsi prisiminti juos parvaryti.

Kariai, tuo tarpu, bus statomi būriais. Ir kiekvienas iš jų turės savo sveikatos taškus – jie nėra tik būrio būklės vizualizacija. Kūrėjai tikrai pasistengė, kad perteiktų karių susidūrimus. Jie įrašė animacijas kiekvieno karių tipo susidūrimui su visais kitais, vadinasi ietininkų kovos su kirviais ginkluotais priešais atrodys kitaip nei ietininkų susirėmimas su lankininkais. Tai apsunkina bandymus pridėti naujus dalinių tipus į žaidimą, tačiau tuo pat metu kovos atrodys daug kinematografiškiau.

Kiekvienas karių tipas turės stiprybes ar silpnybes susidūręs su kitais. Tačiau net ir čia reikės nemažai pagalvoti. Žaidime kariai reaguos į tai, kad jų yra mažiau nei priešo, į puolimą iš nugaros ir panašiai. Kiekvienas būrys turės moralės skalę – demoralizuoti kovotojai bus mažiau efektyvūs. Štai čia matome sugrįžtant „Company of Heroes“ atsitraukimo mygtuką. Taip kariai pabėgs iš kovos ir skuos link tavo bazės, bet per daug toli nenubėgs. Atsidūrę saugiu atstumu jie galės atgauti kovinę dvasią ir aptvarstyti savo žaizdas.

Rūpininmasis sužeidimais man net labai patinka. Tavo kariai bukai nelauks mirties ir nestips dėl to, kad kūrėjai misijoje neleido apmokyti kelių daktarų. Kiekvienas dalinys galės įkurti žaizdų aptvarstymo stovyklėlę. Praktiškai tai reiškia, kad kariai sustos vietoje ir nejudės tol, kol kiekvienas iš karių pilnai nepagis. Tas pats ir su individualiai veikiančiais herojais. Tuo pačiu, būriai bus daug labiau pažeidžiami, tad vieną kitą dalinį infiltruoti už pagrindinio susidūrimo vietos yra nebloga mintis, tam, kad prigautum besigydančius ar bėgančius karius.

Gyvybių į mėsmalę išmesti nenorėsi. Tavo vikingai ar slavai, ar saksai kovos metu įgaus patirties. Vadinasi, jie galės pakilti patirties lygiais, o tada rinktis vieną iš trijų specializacijų: atakos, gynybos ar judėjimo greičio. Be to, labiau patyrę daliniai bus vizualiai kitokie. Tai neprideda jokių žaidimo privalumų, bet atrodys gražiau, o tai yra tikrai svarbu!

Daugumoje modernių strategijos žaidimų daliniai yra per daug trapūs, kad jais rūpintumeis. Tačiau „Ancestors“ kariai turi gerokai daugiau ištvermės. „Wargame“, „Steel Division“ ar net „Total War: Warhammer“ įvykiai vystosi per daug greitai, kad galėtum įsižiūrėti į situaciją. Tik pabandyk įsitraukti į kovos stebėjimą, ir jau tavo flangas sudraskytas į skutus. O štai „Ancestors“ turi visas tas animacijas, kurias tau reikia pamatyti. Kūrėjai pasirūpina, kad mus nereiktų karštligiškai gesinti gaisrų. Ir man tai labai patinka.

Labai patinka ir tai, kaip gražiai atrodo žaidimas. Tas pirmasis treileris, kuriame matėme nepavyksusią vikingų ataką? Jis buvo atkurtas naudojantis žaidimo varikliu. Ir viskas žaidime atrodo taip pat gražiai. Neblogos yra ir 2D animacijos istorijos intarpams. Nors paprastai tokie dalykai mane erzina, matant kūrėjų entuziazmą ir įdirbį su 3D, viską galima atleisti. Praleidus valandą su pre-Alpha versija negaliu skųstis ir garsu.

Ir apskritai, ši ansktyva pre-Alpha versija atrodo geriau, nei kokio kito žaidimo baigtinis produktas. „Ancestors“ tikrai yra darbas atliktas su meile ir mes laukiame nesulaukiame, kol galėsime kalaviją paimti į savo rankas. Tokią progą beje turėsite ir jūs, nes „Destructive Creations“ šį savo žaidimą atgabens ir į šiuometinį „GameOn III“. Vaizdingos kovos rimtai padarytose, kūrėjų režisuotas misijas turinčiose kampanijose – ko daugiau norėti iš žaidimo?

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *