Gamescom 2010: Magicka

„Magicka“ – savotiškas parodos „underdog“. Neteigiu, kad parodoje(tiksliau – Paradox Interactive spaudos konferencijoje) apie šį žaidimą išgirdau pirmąkart. Kad švedai „Arrowhead Game Studios“ kažką kuria skandinaviškų mitų tema žinojau, tačiau kokia forma tai bus perteikta, nesidomėjau, nes lauke, kur stumdosi milžinai, sunku pamatyti tą mažiuką, kuris nori būti kitoks, tačiau neturi balso tai pasakyti.

Dokumente „Magicka“ žanras – veiksmo nuotykių žaidimas, tačiau vizualiai jis primena tokius hack’n’slash RPG obeliskus kaip „Diablo“ ar „Torchlight“. Bet „Magicka“ nėra RPG. Jame nėra klasių, nėra rolių, veikėjo lygio kėlimo ar inventoriaus. „Magicka“ – magija, dinamika, staigia reakcija, burtų combo ir skandinavišku humoru trykštantis fantasy fontanas.

Žaidime žaidėjui priskiriama burtininko iš švento ordino rolė, kuriam pavedama užduotis įveikti piktąjį burtininką, kuris tradiciškai nori paimti pasaulį į savo nešvarius gniaužtus. Blogiukui taip sekasi, kad net visas žaidimo pasaulis – visi trylika kampanijos lygių – yra užsiundyti tamsiaisiais piktojo burtininko padarais. Tad kaip ir įprasta fantasy žanrui – „Magicka“‘oje mes sieksime išgelbėti pasaulį.

Čia baigėsi žiovulį keliančios klišės ir prasideda visas linksmumas, atsispindintis tiek žaidimo savybių sąraše, tiek vaizdą ekrane. Matote, vienas burtininkas tikriausiai gali neatlaikyti poliarinės nakties ir blokiuko atakų sukeliamos įtampos, tad norėdami kaip reikiant pasitaškyti fireball’ais ir dvasingai pašėlti magijos sūkuryje, į pagalba galite pasitelkti dar tris žaidėjus – pageidautina draugus, su kuriais žaidimo eigoje galėsite labai smagiai patrashtalk’inti ir vienas su kitu pasinoob’inti – žaidime nėra friendly fire imuniteto – kiekviena magijos ataka nukreipta į priešą, lygiai taip pat gali nukepti ir jūsų burto brolį, jei tik jis pasipainios į jūsų ugnies tornadą, ar ledo žvakes. Ne veltui išskyriau tokius keistus praktinės magijos atvejus – „Magicka“ esmė – naudojant aštuonias magijos mokyklas kombinuoti super duper burtų sekas, sukuriant naujo tipo atakas. Pavyzdžiui – vandens magijos ataka, sekama ugnies magijos atakos sukuria karštų garų burtą, kurį, jam nepasiekus taikinio, galima paskaninti žemės magija.

Taip pat geimplėjuje rolę vaidina ir aplinkos panaudojimas – pvz. sugriuvęs tiltas gali atskirti vieną žaidėją nuo kito ir jie braunasi į randevu skirtingais takais solo’indami kelyje pasitaikančius priešus, arba per upę galimą pereiti šalčio burtais ją padengus ledu ir pan.

„Arrowhead Game Studios“ skaičiuoja, kad žaidime yra netoli vieno milijono skirtingų burtų sekų, tad jų visiškai nekuklus pareiškimas apie inovatyvią ir dinamiška burtų sistemą yra tikrai ne iš piršto laužtas.

Nors žaidime nėra klasių ar veikėjų tobulinimų, žaidėjai, anot „Arrowheads“ vistiek prisiima tam tikras iš MMORPG atėjusias roles. Visų keturių galios ir sugebėjimai yra identiški, tarsi kokių fantasy pasaulio Teletabių, tačiau tik nuo pačio žaidėjo žaidybinio kūrybiškumo priklauso kiekvieno jų žaidimo braižas ir tai sukuria labai įdomia dirvą eksperimentams ir žaidimo dinamikai.

magick_charm

Žaidimo istorija skamba ganėtinai rimtai, tačiau vyrukai iš Skandinavijos pusiasalio pasistengė, kad tai nebūtų dar vienas rimtas epinis nuotykis su Melo Gibsono sukurtų herojų frazėmis ir simfonine muzika. „Magicka“ kuriama su sveika skandinaviško humoro doze, kuri perteikiama žaidimo dialoguose ir siužeto vingiuose. Žaidimas bus savotiška fantasy žanro parodija – receptas, kurį sėkmingai išnaudojo linksmiausias visų laikų nuotykis „Bard’s Tale“.

Po Paradox Interactive spaudos konferencijos vyko jų pristatytų žaidimų demonstracijos ir „Magicka“ buvo tikriausiai daugiausiai dėmesio sulaukęs žaidimas. Kūrėjai demonstravo gana stabiliai veikiančią žaidimo versiją, kurią žaidė du žaidėjai, vienas – klaviatūra, kitas XBOX pulteliu. Žaidimas grafiškai primena „Torchlight“, tik su kiek labiau išlaikytu veikėjų meniniu stiliumi, ir ne tokiu šaržuotų, kaip „Runic games“ žaidime. Pasaulį matome izometriniu vaizdu, o žaidimo metu vartotojo sąsają atspindi tik skirtingų magijos mokyklų burtų sufleris(koks klavišas iššaukia, bei cooldown laikmatis).

Žaidime yra iš monstrų krentantys ar pasaulyje aptinkami daiktai, kurie gali pagerinti burtininko galias. Tačiau šie daiktai tam tikra prasme yra laikini. Veikėjas miršta – kartu su juo miršta ir daiktas. Mirtis yra natūrali žaidimo dalis, kuri nereiškia didelio FAIL’o su save’o įkrovimo poreikiu. Ypač žaidžiant co-op, kur tiek netyčinis draugo nukepimas, tiek jo prikėlimas yra dinamiškos žaidimo eigos dalis.

„Arrowhead Game Studios“ ruošia ir stambų papildomą online paketą. Be online co-op režimo kampanijoje, yra savotiškas „Gears of War 2“ horde mode atitikmuo, kurio metu žaidėjai turi atmušti nuolatines priešų atakas ir išsaugoti savo rezultatą pasauliniuose topuose.

„Magicka“ šiuo metu patvirtinta tik PC platformoje, tačiau kūrėjai turi ambicijų išlįsti ir į XBOX Arcade vandenis. Žaidimas planuojamas kitų metų pavasario leidimui. Džiugina ir preliminari žaidimo kaina – 15 eurų.

Kad susidarytumėte išsamesnį vaizdą, siūlau peržiūrėti įraše pateikiamus video – tai „Arrowhead’ų“ pateikta reklaminė žaidimo medžiaga – treileris ir interviu, bei tai, ką nufilmavau „Paradox Interactive“ renginyje per Gamescom 2010. Taip pat pateikiu ir nedidukę žaidimo vaizdų galeriją.

P.

Komentarai

6 komentarai/-as/-ų
  1. Artojas 2010/09/02 Atsakyti
  2. MekDrop 2010/09/03 Atsakyti
  3. ZZ1 2010/09/05 Atsakyti
  4. Pjovėjas 2010/09/14 Atsakyti
  5. Stifas 2010/09/14 Atsakyti
  6. Pjovėjas 2010/09/15 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *