GameOn kviečia žaidėjus. Įvyks„KSU Hearthstone taurė“

Vieną ankstyvą gegužės rytą, Vilniuje, dešimtys jaunų žmonių būriavosi prie įėjimo į barą, kuris tą dieną virto tarptautinių varžybų erdve. Profesionalus Lietuvos „Hearthstone“ žaidėjas Džiugas „S8ris“ Martinkėnas čia susigrūmė su tuometiniu pasaulio čempionu iš Rusijos „ShtanUdachi“. Po atkaklios kovos, kurią stebėjo daugiau nei 20 tūkstančių žmonių iš viso pasaulio, lietuvaitis pergalingai iškėlė rankas į viršų.
Tą dieną Lietuvos atstovas „Hearthstone“ čempionato atkrintamosiose varžybose įveikė dar du šio žaidimo profesionalus Europoje, tačiau iki kito etapo turnyre Džiugui pritrūko vos vienos pergalės. Iškart po varžybų žaidėjas sulaukė pasiūlymo prisijungti prie didžiausios Lietuvos eSporto organizacijos „Gameplay DNA“, o Vilnius dar labiau įtvirtino savo vardą, kaip Baltijos šalių virtualių kortuotojų sostinė.

Šiemet Lietuvoje jau patvirtinti 2 oficialūs „Hearthstone“ turnyrai. Rugsėjo 2-3 dienomis vyks „HCT“ pasaulio čempionato atkrintamosios varžybos, kuriose dalyviai kausis dėl teisės laimėti 100 tūkstančių eurų. Tai vienintelė patvirtinta tokių varžybų vieta Baltijos šalyse, tad organizatoriai tikisi tiek vilniečių, tiek dalyvių iš Latvijos bei Estijos.

Rugpjūčio antrojoje pusėje taip pat startuos ir atrankinės varžybos „KSU Hearthstone taurei“ laimėti, kurių finalas vyks Vilniuje, renginio „GameOn“ metu. Pagrindiniai turnyro rėmėjai – Kazimiero Simonavičiaus universiteto atstovai – džiaugiasi šia iniciatyva ir sako, jog tai yra viena iš greičiausiai augančių industrijų Lietuvoje.

„Kompiuterinių žaidimų ir eSporto kultūra Lietuvoje yra suvokiama kiek stereotipiškai, neretai nuvertinama, tačiau tai yra intelektuali veikla, reikalaujanti ne tiek fizinių, kiek intelektualinių sugebėjimų. Didžiojoje Britanijoje šiais metais sukurta pirmoji eSporto studijų programa, todėl Kazimiero Simonavičiaus universiteto studentų iniciatyva organizuoti žaidimų turnyrus, taip sukuriant erdvę, kurioje žaidėjai galėtų susitikti gyvai, kur burtųsi ir žaidėjų bendruomenė, yra puikus žingsnis keisti nusistovėjusius stereotipus. Be to, eSporto industrija yra viena greičiausiai augančių industrijų pasaulyje, pritraukianti dešimtis milijonų žiūrovų. Specialiai eSportui statomi stadionai, kuriami televizijos kanalai, todėl neturėtume šios sporto šakos nuvertinti ir Lietuvoje“, – pasakojo KSU kancleris Darius Verbyla.

„„KSU Hearthstone taurės“ turnyras sukvies iki šiol didžiausią šio žaidimo gerbėjų ir entuziastų būrį. Turnyro formatą kūrėme konsultuodamiesi su profesionaliais žaidėjais, atsižvelgėme į jų poreikius, atsiliepimus, ir tai leis kiekvienam norinčiam lengviau įsilieti į žaidimo žaismą ir atmosferą. Turnyro metu galėsime stebėti, kaip lanksčiai ir produktyviai apjungiamas virtualaus ir gyvo renginio turinys, suteikiama naujų spalvų paties renginio atmosferai. Tikimės, kad kiekvienas „GameOn“ dalyvis, tiek žaisiantis „Hearthstone“ turnyre, tiek stebėsiantis savo draugų žaidimą, ras naujų bendraminčių, o taip pat dalinsis ne tik žaidimo sugebėjimais, bet ir savo patirtimi“, – plačiau apie turnyrą pasakojo jį organizuojantis „E Sports Lab“ vadovas Aurimas Skruodis.

Pats turnyras susidės iš trijų dalių. Finalinį turnyro etapą kortuotojai galės pasiekti nugalėję varžovus virtualioje erdvėje rugpjūčio 20 d., arba nukovę priešininkus pirmąją „GameOn“ renginio dieną, t.y. rugsėjo 16 d. Stipriausių „Hearthstone“ žaidėjų 16-tukas rugsėjo 17 d. paskutinį kartą susigrums dėl didesnio nei 800 eurų vertės prizinio fondo „GameOn“ renginio metu.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *