Frontlines: Fuel of War. Apie ką Kondoliza neleido kalbėti Valdui

Ilgojo savaitgalio metu teko susipažinti su Frontlines: Fuel of War žaidimu. Daug nesiplėsiu, nes žaidimas iš esmės dvejopas. Kokybinių atžvilgiu tai techniškai tvarkinga šaudyklė lyg ir kurta žaidimui tinkle. Pakankamai įspūdinga grafika, neblogi garso efektai. Bet ginkluotės balanso nė su žiburiu nerasi. Dėl šios priežasties FFOW gali pamiršti apie kokią nors konkurenciją su Battlefield ar Call of Duty. Dar žaidime siūloma keliolika ateities ginkluotės pavyzdžių — savaime nusitaikančios raketos, radijo bangomis valdomi dronai ir t.t. Jie turėtų įnešti šiokį tokį fun faktorių į žaidimą, bet neįneša, nes kaip jau minėjau standartiniai ginklai visiškai nesubalansuoti, paprasti naudoti ir pernelyg efektyvūs. Dėl šių priežasčių niekas ir niekada nenaudos šalutinio arsenalo, kad ir koks linksmas jis bebūtų. Žodžiu žaidimą tinkle galima pamiršti, nes šiomis dienomis tikrai yra iš ko rinktis.

Režimas vienam žaidėjui pasipildo dar keliomis blogybėmis. Visų pirma tai visiškai bukas dirbtinis intelektas. Aišku galima pakelti sudėtingumo lygį, tačiau tikėtis kad DI pradės mąstyti neverta. Jie elgsis taip pat kaip ir Easy režime tik pataikys dažniau ir iš toliau. Bet viską nužudo žaidimo siužetas. Tai buka, labai buka istorija apie trečią pasaulinį. Žaidime pasakojama apie dėl naftos kilusius konfliktus tarp JAV ir Europos Koalicijos bei Rusijos ir Kinijos sąjungos pavadintos Raudonąją žvaigžde. Visa žaidimo eiga primena šaltojo karo metais filmuotus propagandinius filmus (nesvarbu kurioje pusėje jie susukti), o aš jau buvau bepradedąs manyti, kad we‘re done with that shit. Žodžiu viso žaidimo metu mes valdome JAV karį triuškinantį visą Raudonąją armiją ir nukeliaujanti ten kur kaip sako kūrėjai Hitleriui nepavyko. Iki Maskvos, kur kažkodėl egiptietiškų motyvų turinčiose gatvėse mes žudome ateities AK47 ginkluotus civilius, savo noru ar politbiuro įsakymu, išėjusius į gatves. Kai Adamkus užsiminė, kad pasaulyje bręsta naujas šaltasis karas, K.Raiz netiesiogiai pasiūlė jam susikišti savo nuomone kur nors, kur niekas jos nematys. O štai žaidimas pilantis žibalo į ir taip nestabilią padėtį kol kas nesulaukė (arba, bent jau aš negirdėjau, kad sulauktų) jokios politikų reakcijos. Gal ir neverta to sureikšmint, bet esu tikras, kad dauguma pasaulio gyventojų iki 24metų nė nežino kas tas Adamkus. Jie tikrai neskaito „The Times“ ir jiem išvis nusispjaut. O FFOW pabandys daugelis.

front2
O gaila. Iš esmės žaidimas turėjo potencialo ir smarvės tapti tikrai geru projektu.  Visos pagrindinės sudedamosios dalys išties kokybiškos. Užtat surinkimas tragiškas.

Nesubalansuotas. Neišbaigtas. Labai nekorektiškas ir nediplomatiškas projektas. Niekam nerekomenduoju.

Komentarai

2 komentarai/-as/-ų
  1. Originalas 2008/03/12 Atsakyti
  2. ZeaLot 2008/03/13 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *