Elektroninis sportas užkariauja virtualią realybę

Geriausi globalios rinkos ekspertai jau nebedrįsta prognozuoti nenuspėjamo elektroninio sporto augimo, kuris per pastaruosius metus tapo multimilijonine industrija. Iš nedidelių vaizdo žaidimų turnyrų, kurie prasidėjo Pietų Korėjos internetinėse kavinėse, čempionatai tapo milijonus dolerių ir žiūrovų pritraukiančiais aukščiausio lygio renginiais transliuojamais visame pasaulyje.

Elektroninis sportas yra neatsiejamas nuo naujausių technologijų, o organizatoriams, norint išlaikyti susidomėjimą, tenka išnaudoti visas įmanomas technines galimybes. Ne išimtis ir vos prieš trejus metus masiniam vartojimui pristatyti virtualios realybės akiniai, kurie leidžia vartotojui patirti regėjimo neapribotą žaismą. Virtualioje realybėje kovojantys kiberatletai esportui suteikia visai kitokį prieskonį, o ir žiūrovas nebenori stebėti vien tik klaviatūrą ir pelę maigančio žaidėjo.

Pats pirmasis virtualioje realybėje žaidžiamo žaidimo „The Unspoken“ turnyras įvyko praėjusių metų gegužę Niujorke. Praėjus vos vienai savaitei po turnyro Niujorke, „ESL“, „Intel“ ir „Oculus“ suvienijo jėgas ir pradėjo pirmąją pasaulyje virtualios realybės esporto lygą – „VR Challenger League“, kuri tęsiasi iki šiol.

Daugiau apie elektroninį sportą ir jį papildančią virtualią realybę sužinosite šios savaitės ”Žaismo DNR” esporto naujienų laidoje:

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *