Eilės į „GameOn“ – augančios industrijos ženklas

Praėjusį savaitgalį „Litexpo“ lankytojai turėjo išpūsti savo akis, nes tokios milžiniškos eilės į renginį dar niekas nebuvo matęs. Joje stovėjo žaidėjai, norintys pakliūti į visą savaitgalį vykusią vaizdo žaidimų kultūros parodą „GameOn“. Juk tik tikras žaidėjas visuomet ir visur nori būti pirmas, o pirmaisiais šiemet panoro būti kiek daugiau nei 14 tūkstančių žmonių.

gameon-2016-by-lukas-jonaitis-acc-177-photos-2125

Per metus išaugo dvigubai

Prieš metus renginio „GameOn“ organizatoriai džiaugėsi sulaukę beveik 7 tūkstančių renginio lankytojų, tačiau šiemet šis skaičius gerokai ūgtelėjo ir per savaitgalį „GameOn“ aplankė 14 tūkstančių svečių. Renginio organizatorius Jonas Brazys tokį milžinišką augimą aiškino šeimų susidomėjimu.
„Šiemet daugiau dėmesio norėjome skirti šeimų segmentui ir parodyti, kad žaidimai yra kiekvienos šeimos dalis. Specialiai renginyje įrengtoje šeimos zonoje sukūrėme erdvę, kurioje lankytojai galėjo rasti ne tik kompiuterinius žaidimus, tačiau susipažinti su stalo žaidimų naujovėmis, išmėginti savo jėgas robotų turnyruose ar pažaisti radijo bangomis valdomų mašinėlių futbolą,“ – pasakojo renginio organizatorius.
„Prie tokio milžiniško populiarumo prisidėjo ir tai, kad „GameOn“ vardas po pernykščio debiuto buvo gerai matomas ir kaimyninėse šalyse. Vien e-sporto turnyro dalyvių šalių sąrašas parodo, kad „GameOn“ patraukė tarptautinį dėmesį – 2015 m. turnyre varžėsi komandos iš 3 Baltijos valstybių, o šių metų turnyre norą dalyvauti pareiškė profesionalai iš daugiau nei 40 šalių.“
Šiemet e-sporto turnyruose pagrindiniu smuiku grojo Lietuvos komandos, kurios papuošė e-sporto diciplinų finalus. Žaidimo „League of Legends“ turnyre triumfavo lietuvaičių ekipa „Gameplay DNA“, o „Counter Strike“ turnyro taurę namo išsivežė komanda iš Danijos „Alpha Gaming“, kurie po įtemptos dvikovos palaužė lietuvių penketuką „VwS Gaming“. Šios komandos išsidalino ir rekordinį piniginį prizą, kuris buvo dvigubai didesnis nei pernai – 10 000 eurų.

gameon-2016-by-vytautas-dranginis-acc-177-photos-537

 

2017-ieji bus dar epiškesni!

Šių metų renginys „GameOn“ dar kartą įrodė, kad susidomėjimas žaidimų kultūra ne tik, kad neblėsta, tačiau ir stipriai auga. „GameOn 2016“ į vieną vietą sukvietė kompiuterinių ir stalo žaidimų entuziastus, e-sporto gerbėjus, žaidimų kūrėjus, cosplay entuziastus ir tuos, kurie su žaidimų kultūra iki šiol pažįstami dar nebuvo. Orginizatoriai teigia, kad kitais metais prie „GameOn“ kuriamos žaidimų kultūros prisijungs dar daugiau populiariosios kultūros detalių.
„Kitąmet renginį taip pat planuojame organizuoti „Litexpo“ parodų rūmuose. Šiemet renginį čia organizavome pirmą kartą ir susidūrėme su keletu galvosūkių, kurie bus gerokai lengvesni naujame renginyje. Be to, 2017 metais „Litexpo“ bus didesnis, nes baigsis dviejų salių rekonstrukcija, tad galvosime, kaip „GameOn“ šventę padaryti įspūdingesne ir į šventinį šurmulį įtraukti dar daugiau žmonių,“ – ateities planais dalinosi „GameOn“ organizatorius Jonas Brazys.

gameon-2016-by-paulius-zidonis-acc-177-photos-687

Didžiausių kompanijų dėmesys

Nors renginys „GameOn“ dar visai jaunas, tačiau jį įvertinti atvyko ir didžiausių pasaulio žaidimų kompanijų atstovai. Organizatoriai teigia, kad šiuometinį „GameOn“ stebėjo tokios kompanijos, kaip „Blizzard“, „Riot Games“, „Madfinger Games“ ir kiti svečiai iš žaidėjų visuomenei puikiai pažįstamų kompanijų.
„Mūsų renginys palyginus jaunas, tačiau sparčiai auga, o tai leidžia susilaukti dėmesio iš žaidimų industrijos gigantų,“ – džiaugėsi Jonas Brazys. „Svečiams šiuometinis „GameOn“ paliko didelį įspūdį, ir keletas jų jau pažadėjo, kad būtinai sudalyvaus ir 2017-aisiais.“

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *