Disciples 3 | Ar mums reikalingos inovacijos?

Kaip teigia Akella atstovai – reikalingos. Liepos mėnesį kompanija tarė – žaidimas bus visiškai perdarytas, išleista gold versija, kuri nemokamai atiteks visiems, įsigijusiems originalą ir papildymą. Iš tikrųjų praleisčiau šią naujieną pro ausis, juk spardyti lavoną nemandagu, tačiau nemalonus kvapas, sklindantis nuo kadaise mylimo žaisliuko vis dar neduoda ramybės.

Kick him while he‘s down!

Disciples 3 išleidimą lydėjo aibės nemalonių istorijų, įskaitant leidėjo kaltinimus vienam iš rusų apžvalgų portalų, dėl produkto kokybės menkinimo. Tokią isteriją sukėlė šiurkštoka apžvalga ir vienareikšmiška portalo vartotojų pozicija atsiliepimuose, į kuriuos, ne pačiu mandagiausiu būdu, įsivėlė ir Akellos atstovai.

Tuo metu su didžiausiu pasimėgavimu pritariau kaltinamiesiems, juk 2009-ųjų gruodį glamonėtas žaislas sumovė visą kalėdinę nuotaiką. Metus sektos naujienos, su pasimėgavimu analizuoti screenshot‘ai ir kūrėjų pažadai privertė patikėti, jog D3 – artėjantis TBS sunkiasvoris. Bet, matyt, trečiosios dalies gimdytojai per daug rūkė ir gėrė, taip paversdami savo kūdikį nepagydomai sergančiu freak‘u.

Nereikia taisyti gerai veikiančių dalykų

Ir nors iki žaidimo išleidimo vakarų rinkoje .dat ištaisė daugybę klaidų, D3 nepelnė net mažiausios galimybės atsistoti bent jau savo pirmtako šešėlyje. Juk tęsinio problemos glūdi ne klaidų debesyse, o palaidotoje žaidimo mechanikoje, kurią kūrėjai išdidžiai vadina novatoriška. Nežinia kiek yra novatoriškumo iš HoMM pavogtoje kovų sistemoje, ar žemėlapio naršyme King‘s Bounty maniera. Bėdos glūdi žaidimo projektavime – atsisakyti vakarų rinkai nebūdingos, bet pirmtake žaidėjų be galo pamėgtos kovos sistemos tai jau absurdas; žemėlapio strateginį valdymą paversti pasilakstymu iš taško A iki taško B – … . O ką jau kalbėti apie susidūrimus su priešu dėl resursų valdymo ?

Šį, nepatenkinto fanboy‘aus, inkštimą galimą būtų tęsti, tačiau reikalo tam nėra. Lygiai taip pat galvoja ir leidėjai – paskelbtas remake‘as žada iš nulio perdirbti 95% žemėlapių ir „kitus žaidimo elementus“. Deja, net paklausus, niekas neskuba konkretizuoti šio teiginio. Užtat jau minėtame portale, naujai pasamdyti darbuotai siūlo visiems norintiems atvykti į, dabar jau pervadintos, studijos hex buveinę ir savo akimis susipažinti su darbo procesu. Vos nesusigundžiau, tačiau laiku atėjęs atsakymas dėl „jokių ketinimų keisti mūšių mechaniką“ viską sustatė į savo vietas. Suprask, Перерождение: Disciples 3 (Atgimimas: Disciples3, leidėjai nenurodo angliško pavadinimo), numatytas 2011-ųjų gruodžiui taps savotišku kišiu sugebėjusiems ištverti originalo ir papildymo kaprizus Rusijoje, ir, mano visapusiškai teisinga nuomone, melžiama karve vakaruose.

Optimizmo nata pabaigai

Ši naujiena praeitų pro šalį, jei ne dėsningumai įsivyravę industrijoje – dar kartą spardyti C&C4 nesinorėtų, bet visgi… ; nors ir nuostabi, bet kirviu nukapota Mafia2; Dragon Age2 (hehe); ir galų gale anonsuojamas TES5 karpymas – ar žaidimams vos tik ištrūkus iš dvejų mygtukų eros, būtina ten sugrįžti?

Komentarai

5 komentarai/-as/-ų
  1. Trečias Varnas 2011/08/08 Atsakyti
  2. Artojas 2011/08/09 Atsakyti
  3. Kaj 2011/08/09 Atsakyti
    • Kaj 2011/08/09 Atsakyti
  4. Trečias Varnas 2011/08/09 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *