„BioShock“ yra kaip ir ta žaidimų serija, kurią gali leisti didelės kompanijos ir be didesnių problemų gauti tokius įvetinimus kaip „gili“ ar „meniška“. Štai ir naujasis „BioShock Infinite“, kurį „Kotaku“ vadina geresniu už pirmtaką. Ar galime sutikti su jais ar bendru pasauliniu hype’u?
Pirmas įspūdis — taip. Žaidimas prasideda įdomiai, irgi su švyturiu vandenyne (ir kaip „Žaidimų Balsas“ pamiršo tai paminėti savo reportaže iš treilerių medžiagos…), tik dabar kylame į viršų. O tada turime tikrai nemažai laiko susipažinti su vis dar gyvuojančia, Rapture nuosmukio dar nepatyriusia Kolumbiją.
Antra mintis yra — „Vau, į mus meta tikrai daug priešų“. Skirtumas yra beveik „Dragon Age“ ir „Dragon Age 2“ lygio. Susidūrimai su Splicers buvo retesni ir intymesni, čia mes beveik visą laiką kaunamės su policija ir armija. Jie net nesinaudoja plazmidus pakeitusiomis galiomis. Tik minios automatais ginkluotų kūnų.
Jei tai neišduoda veiksmo žaidimo, tai išsaugojimo taškai tikrai padaro savo. “…Shock” žaidime tai yra neįtikėtinai prastas spredimas. „Call of Duty“ nuo taško iki taško įvyksta nebent susišaudymas. BioShock mes renkame įvairias atsargas, ginklus ir informaciją apie pasaulį. Ar surasime viską antrą kartą eidami pro tas pačias vietas? Ar bent norėsime tai daryti?
Nesupraskite manęs neteisingai: Kolumbija yra įspūdinga. „Handymen“ pagal pareikalavimą — tragiški. Elizabeth žavi peniu apdovanotus recenzentus savo iškirpte, žavesiu ir nepaneigiamiu reikalavimu ją išgelbėti. „BioShock Infinite“ yra geras žaidimas. Bet tai nėra Pranašo nusileidimas iš miesto danguje, kuris išgelbėtų čia, apačioje esančia Sodomą.
Keista kad per E3 žadėjo kažkokius priešus kurie nemato tavęs, bet gali išgirsti esant netoli, o kai tai atsitinka surenka visus aplinkinius priešus. Pačiam žaidime jie būna tik beprotnamyje viena karta ir kaip kažkokios kameros kurios žiūrinėjasi aplinkui ir negali patekti jiems tarp akių. Taip tai žaidimas tikrai nuostabus ir matosi iš visokiu Gamescom ir E3 žaidimas pasikeitė (matosi dėl ko buvo delay :)).
Man net visai norisi, kad atsisakytų jie Bioshock etiketės. Šiuo atvėju būtų nukritę tam tikri reikalavimai, kas privalo būti žaidime. Pirma dalis tokį įspūdį paliko dar ir dėl to, kad netikėtai „prigavo“.
Bet kokiu atveju ir šitas Bioshock, pranoko lūkesčius, kas maniau po pirmos dalies jau bus nebeįmanoma.
Review turbut parasytas pazaidus pirmas 10min. Nes storyline yra tikrai netiketas ir viska suprasti iki galo prireikia net tokiu storyflow:
http://i.imgur.com/MaHNjLo.jpg
@Evio: Vien tai įrodo, kad kažkas žaidime blogai, nors šitam trumpam preview mes apie bendrą story nekalbam. Kalbam apie tai, kad Kolumbija yra miesto kiautas, ne miestas, kokiu buvo Rapture.
Na nezinau, man kaip tik Rapture kaip miestas buvo per trumpas, nes poto prasidejo bardakas.
Columbia dave gera pusvalandi pasivaikscioti po miesta, kaip jis funkcionuoja, pamatyti kaip ten gyvena zmones, apie ka kalba, masto. Net gi iki puses zaidimo dar galejai pasijausti kaip tikrame mieste.
Rapture vos ne nuo pradziu viskas sugriuve.
Žaisdamas pykau ant žaidimo už daug ką, pagrinde dėl didelės dalies serijai būdingų elementų išmetimo. Infinite nesijautė kaip Shock serijos dalis. Tačiau perėjęs žaidimą (ir antrą kart žaisdamas) daug ką atleidau. Supratau, kad vietoj to, kad naudotų seną, patikrintą Shock formulę, kūrėjai nebijojo rizikuoti ir sukūrė kažką naujo, kitokio. Žinoma, tikrai ne viskas gerai, pvz. manau, kad tos ryškiai suscriptintos kovos scenos galėjo būti išspręstos geriau.
Reikia suprasti, kad žaidimo eiga yra kitame stiliuje, čia tu nesi bevardis veikėjas paliktas vienas apleistame mieste (ar erdvėlaivy) – šiuo atveju turi jau sukurtą asmenybę, visada šalia savęs turi kompanionę, o veiksmas vyksta gyvame mieste. Senas survival stilius čia tiesioj netiktų.
Kas labiausia nustebino – žaidžiant antrą kartą pamatai, kad žaidime yra labai mažai filler’ių. Visi dialogai, monologai, plakatai, įvykiai ir t.t, kurie iš pradžių atrodė nesvarbūs ar tiesiog šiaip įdėti, staiga tampa aiškūs ir labai gražiai susirišę su visu siužetu.
Palyginimui pasakyčiau: Rapture įvaizdis yra toks pat stiprus kaip Infinite siužetas.