Dievo Tėvo šortai – BioShock Infinite

„BioShock“ yra kaip ir ta žaidimų serija, kurią gali leisti didelės kompanijos ir be didesnių problemų gauti tokius įvetinimus kaip „gili“ ar „meniška“. Štai ir naujasis „BioShock Infinite“, kurį „Kotaku“ vadina geresniu už pirmtaką. Ar galime sutikti su jais ar bendru pasauliniu hype’u?

Pirmas įspūdis — taip. Žaidimas prasideda įdomiai, irgi su švyturiu vandenyne (ir kaip „Žaidimų Balsas“ pamiršo tai paminėti savo reportaže iš treilerių medžiagos…), tik dabar kylame į viršų. O tada turime tikrai nemažai laiko susipažinti su vis dar gyvuojančia, Rapture nuosmukio dar nepatyriusia Kolumbiją.

Antra mintis yra — „Vau, į mus meta tikrai daug priešų“. Skirtumas yra beveik „Dragon Age“ ir „Dragon Age 2“ lygio. Susidūrimai su Splicers buvo retesni ir intymesni, čia mes beveik visą laiką kaunamės su policija ir armija. Jie net nesinaudoja plazmidus pakeitusiomis galiomis. Tik minios automatais ginkluotų kūnų.

Jei tai neišduoda veiksmo žaidimo, tai išsaugojimo taškai tikrai padaro savo. “…Shock” žaidime tai yra neįtikėtinai prastas spredimas. „Call of Duty“ nuo taško iki taško įvyksta nebent susišaudymas. BioShock mes renkame įvairias atsargas, ginklus ir informaciją apie pasaulį. Ar surasime viską antrą kartą eidami pro tas pačias vietas? Ar bent norėsime tai daryti?

Nesupraskite manęs neteisingai: Kolumbija yra įspūdinga. „Handymen“ pagal pareikalavimą — tragiški. Elizabeth žavi peniu apdovanotus recenzentus savo iškirpte, žavesiu ir nepaneigiamiu reikalavimu ją išgelbėti. „BioShock Infinite“ yra geras žaidimas. Bet tai nėra Pranašo nusileidimas iš miesto danguje, kuris išgelbėtų čia, apačioje esančia Sodomą.

Komentarai

6 komentarai/-as/-ų
  1. Paulius 2013/03/29 Atsakyti
  2. Andrius 2013/04/03 Atsakyti
  3. Evio 2013/04/13 Atsakyti
  4. Artojas 2013/04/14 Atsakyti
  5. Evio 2013/04/14 Atsakyti
  6. Vintage 2013/04/23 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *