Didžioji dalis žaidėjų nepabaigia ilgų žaidimų

Žaidėjams pažįstama situacija, kuomet nusipirkus naują, aukščiausios prabos žaidimą, po kelių ar keliolikos valandų jis padedamas į šalį vėlesniam laikui. Dažnu atveju taip pasielgiama dėl laiko stokos – didžiausiose pasaulio studijose kūriami žaidimai siūlo keliolikos ar keliasdešimties valandų patirtis virtualiuose pasauliuose.

Pasak „Steam“ statistikos daugybė naujų, didžiųjų studijų žaidimų, taip ir nebūna užbaigiami. Net kritikų išliaupsinti nuotykiai, tokie kaip „Mass Effect“, „Skyrim“, „Borderlands“ bei galybė kitų, vidutiniškai būna peržaidžiami tik 30 procentų. Tuo tarpu trumpi žaidimai, kuriuos eilinis žaidėjas gali įveikti per 2-3 valandas turi maždaug 90 procentų peržaidžiamumo rodiklį.

Šiais laikais vis mažiau žaidėjų gali investuoti didelį laiko tarpą norėdami patirti vieną įspūdingą nuotykį, tad žaidimų industrijoje, ypač kai kalbame apie nepriklausomų kūrėjų studijas, tampa populiaru kurti trumpesnius arba epizodinius žaidimus. Tokie projektai, kaip „Life is Strange“, „Telltale“ žaidimų lobynas turi atskirus epizodus, kurių kiekvienas gali tapti puikiu pakaitalu vakaro filmui.

Šios savaitės Žaismo DNR naujienų laida supažindina žiūrovus su trumpų žaidimų fenomenu ir pateikia keletą rekomendacijų ieškantiems trumpo, bet kokybiško nuotykio:

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *