„Dead Rising 4“ apžvalga – tūkstantis ir vienas zombis

„Dead Rising 4“ nėra naujas žaidimas, tačiau tik visai neseniai radome laiko prikišti nagus prie jo. Išleidimo metu, žaidimas kentėjo nuo begalės klaidų, tačiau dabar jos jau sutaisytos ir į žaidimą galima pažvelgti kitų kampu. Žaidimų su zombiais pastaruoju metu nors vežimu vežk, tačiau tik keletas jų atlaiko didelę konkurenciją ir, regis, kad po žaidimo starto praėjus daugiau nei pusmečiui, galime drąsiai teigti, kad „Dead Rising 4“ nesivaiko zombiu madų. Kaip ir senosios serijos dalys „Dead Rising 4“ siūlo unikalią patirtį tiems, kurie tiesiog nori pasmurtauti skaitmeninėje erdvėje, tačiau per daug rimto ir gilaus scenarijaus nesitiki.

Žaidimo istorija sukasi apie Frank West – fotografą, kuris kalėdinio periodo metu gauna žinią apie zombių niokojamą prekybos centrą. Kaip ir visi dori žurnalistai, Frankas nutaria išsiaiškinti šio keisto reiškinio priežastis ir papuola į dar vieną zombių apokalipsę. Nors iš pirmo žvilgsnio scenarijus gali pasirodyti tamsokas, tačiau Dead Rising serijos fanai žino, kad tai būtų pats klaidingiausias teiginys, kokį galime pasakyti apie žaidimą kuris leidžia susikurti mirties mašiną iš segvėjaus ir kokio nors aštraus daikto.

Tiesa pasakius, geriausia Dead Rising 4 savybė ir yra savo arsenalo konstravimas. Begalės… tikrai begalės zombių kris po jūsų kojomis, ratais ar lipnia juosta suklijuoto kūjo su benzininiu pjūklu. Galimybės kaip žudyti zombius – nesuskaičiuojamos, kaip ir patys zombiai.

Dead Rising visuomet koncentravosi į savo žaismą ir čia yra dar viena stipri žaidimo savybė. Skersti zombių ordas savo mėgstamiausiais ginklais yra be galo smagu ir netgi gražu, tačiau jei tikitės didelio iššūkio, teks nusivilti. Žaidimas pakankamai lengvas, kad galėtumėte jį pereiti nenumirę nė karto, o pasisunkinti savo patirtį galimybės beveik nėra – na, nebent sugalvotumėte plikais kumščiais pasišvaistyti į supuvusias vaikščiojančių numirėlių marmūzes.

Įdomus pasikeitimas nuo prieš tai buvusių žaidimų – laikmačio nebuvimas. Senesnės „Dead Rising“ dalys visuomet turėjo specialų laikmatį, kuris skubindavo mus kuo greičiau užmušti tuziną zombių ar kažkur tai nukeliauti, tačiau ketvirtoji žaidimo dalis to neturi. Ir nors serijos fanai dėl šio pasikeitimo pyko, mūsų nuomone, tai labai neblogas sprendimas, nes jo metu sužiba atvirasis žaidimo pasaulis ir visos veiklos, kurių nepastebėtume per savo skubėjimą. Žaidime galybės paslapčių, užslėptų ginklų ir kitokių kolekcinių dalykėlių, o kur dar papildomos užduotys, kuomet tenka pagelbėti kitiems išgyvenusiesiems.

Kalbant apie kitus, verta paminėti ir tai, kad skirtingai nei prieš tai buvusios dvi „Dead Rising“ dalys, ketvirtoji nebeturi galimybės žaidimo istoriją įveikinėti kartu su draugu. Vietoje to atsirado naujas žaidimo rėžimas keliems, kuris susijungus su vienu ar keliais draugais nukels mus į atsitiktinę žemėlapio vietą ir pasiūlys atlikti keletą užduočių. Tai neblogas žaidimo paįvairinimas, tačiau žaidžiant, co-op atrodo neišbaigtas ir susidaro įspūdis, kad žaidimo kūrėjai baigę žaidimą staiga atsiminė, kad neturi rėžimo keliems žaidėjams ir iš jau egzistuojančių dalių suklijavo pamainą jam.

Apibendrinant, galime teigti, kad „Dead Rising 4“ yra tikrai vertas dėmesio žaidimas tiems, kurie nenori nieko labai gilaus ir rimto. Puikiai papasakota, nors ir nelabai orginali istorija, smagus žaismas – geriausi „Dead Rising“ serijos elementai, kurie išlieka ir šioje dalyje. Jei niekada nežaidėte „Dead Rising“ rekomenduojame nepabijoti ir išmėginti.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *