Convoy Išankstinė Apžvalga | Su Draugeliais Per Dykumą

Aš negaliu atsidžiaugti „Weird Adventures in Infinite Space“. Smagus, penkiolikos minučių trukmės žaidimas, kuriame arba tampi turtingu kosminės ekspedicijos vadu, arba išgelbėji visatą, arba susprogsti pirmo mūšio metu. Dažniausiai pasitaikantis – paskutinis variantas. Panašiai ir su FTL, tačiau ten pergalės variantas tik vienas, o mirčių daug. Kadangi žaidimą žaidžiau ilgiau nei 48 valandas – jų tikrai mačiau nemažai. (<- čia geltonai pažymėjau, nes man kažkaip keistai su tom mirtim skamba, kažkaip nepavyksta smooth padaryt) Tad, kaip matote, fantastiniai roguelike žaidimai (pasižymintys atsitiktinai generuojamu pasauliu ir galutinėmis mirtimis) yra puikus produktas. Todėl, manau, ir „Convoy“ bus visai visai neblogas.

Svarbu nuotaikingai pavadinti savo vežėčias.

Svarbu nuotaikingai pavadinti savo vežėčias.

„Convoy“ prasideda kaip ir dauguma gerų istorijų: kosminis laivas išneria iš hiper erdvės, patiria krūvą gedimų ir nusileidžia vidury miesto. Įgula įsodina tave į neginkluotą sunkvežimį, duoda palydovus ginkluotuose džipuose ir išleidžia klajot po planetą ieškant atsarginių dalių. Kadangi kosminiai laivai yra šiek tiek sudėtingesnės konstrukcijos nei „VW Gold“ ar „Ford Fiesta“, vien užvažiuot į garažą neužteks. O turint minty, kad planetą dar dalinasi trys įvairaus piktumo frakcijos, tai ir ginklus naudosi ne vien tam, kad linksmintum vaikus ir viliotum vietines gražuoles. Kelelis tolimas, kelelis artimas, o jame pilna ginkluotų ir ratuotų psichopatų.

Taip maždaug ir apibendrinau žaidimą. O kalbant detaliau, tai pačioje pradžioje gali rinktis iš keleto sunkvežimio ir dviejų palydos mašinų kombinacijų. Nelaimei, ginklų rinktis pačiam neleidžia, o ir tavo pagrindinė transporto priemonė niekad neturės kulkosvaidžių ar plazmos patrankos. Matyt todėl, kad joje gyvena special abilities, o šios nenori dalintis namais. Ergo, svarbiausia kiekvieno mūšio dalis yra pagrindinės mašinos išgyvenimas. Kitas galima pakeisti… jei pasieksi turgų.

Plazdantys raudoni apsiaustai man primena Forsaken...

Plazdantys raudoni apsiaustai man primena Forsaken…

Mūšiai prasideda tada, kai pasaulio žemėlapyje susiduri su specialiais įvykiais. Tada jūs persikeliate į tiesiausią visatoje kelią. Sunkvežimis važiuoja asfaltuota dalimi ir atsisako daryti bet kokius manevrus. Tuo tarpu džipai gali daugiau mažiau nardyti kur papuola, tik reikia turėti mintyje, kad viskas vyksta judant. Turiu pasakyti, kad toks mašinų šokis atrodo kaip visai gracingas baletas. Tik tiek, kad balete mažiau raketsvaidžių. O gaila.

Kovojant svarbu atsižvelgti į ginklų stiprybes ir silpnybes bei šaudymo nuotolius, o taip pat ir priešų inventorių. Šiek tiek lengviau kvėpuoti leidžia tai, kad yra ne tik sveikatos taškai, bet ir šarvai, kuriuos reikia „nulupti“ prieš sugniuždant priešą. Sunkvežimis, aišku, yra sveikas kaip trys meiteliai. Tad nardai aplinkui, saugoji, ir kartais panaudoji lėtai atsikraunančias super galias. Tai gali būti ir artilerinė raketa (labai smagu, jei priešai netyčia susibūriuoja), ir mašinų sistemas laikinai išjungiantis EMP. Be to, kartais pasitaiko važiuoti ir užminuotu ar pilnu pavojingo šlamšto ruožu, tad reikia būti labai atidžiam. Reikia kartais ir savo džipuku mestis ant minos, kad tik sunkvežimio nesužalotum.

Nuolaužos ant kelio? Spalvoto metalo vagys tikrai apsileidę.

Nuolaužos ant kelio? Spalvoto metalo vagys tikrai apsileidę.

Po misijų uždirbi veržlių (tokia tad keista valiuta pasaulyje, kuriame pagrindis darbas, laisvalaikio praleidimo būdas ir religinė ceremonija yra autošaudynės) , ir šias leidi pirkdamas degalus, naujus ginklus, naujus džipus bei lopydamas šarvus ir sveikatą. Kiek aš žaidžiau, nei veržlės, nei degalai nespėjo tapti tokia didele problema, kokia buvo „Faster Than Light“. Gal kūrėjai dar neturėjo laiko pasunkinti žaidimo. Kita vertus, mūšiai ir taip yra pakankamai sudėtingi, tad kam kabintis papildomą girnapusę po kaklu?

Šiek tiek suplakant reikalus į vieną pastraipą… Pasakysiu, kad rašymas žaidime yra visai neblogas. Ne toks, kuris pagimdys tūkstantį macro (ar mymų) ir taps žaidimų istorijos dalimi, bet jis atitinka atmosferą ir tikrai neverčia baltakiuoti, o tai – privalumas. Meninis stilius irgi gerai priderintas prie atmosferos ir komandos išteklių bei įgūdžių. Gyvename tais laikais, kai vėl priimtina imtis 2D, nes jei negali varžytis su AAA 3D, tai kam dar stengtis? Garsinė pusė yra vienintelė tokia neįsimintina. Aišku, ginklai skamba pakenčiamai, bet muzika nėra įsimenanti. Va, skamba man galvoje dabar „Dominions 4: Thrones of Ascension“ takelis, o „Convoy“ – niekad.

Kartais tarp šaudymo ir važinėjimosi įsiterpia ir tekstiniai segmentai. Dažniausiai veda prie dar daugiau šaudymo.

Kartais tarp šaudymo ir važinėjimosi įsiterpia ir tekstiniai segmentai. Dažniausiai veda prie dar daugiau šaudymo.

Trumpai tariant, „Convoy“, atrodo, bus dar vienas geras indie žaidimas. Kickstarter sukaupęs vos dvigubai daugiau nei prašė (va kaip būna, kai nevilioji nostalgija ar žinomais vardais), jis, rodos, bus vertas kiekvieno euro – pasirodys juk kitų metų pirmą ketvirtį! Ir bus labai ironiška jei galiausiai paaiškės, kad „Convoy“ visgi geresnis žaidimas, nei žadamas „Mad Max“ perkėlimas į kompiuterius.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *