Aš parašiau „Bulletstorm“ apžvalgą…

Ją ko gero jau išspausdino „Computer Bild“. Natūralu, kad norint ją parašyti, teko kiek paankstinti vasarą. O ir gerai. Dabar jau tiksliai žinau, kad žaidimas stalčiuje dūla ne be reikalo. Jis laaabai laukia vasaros ir alaus, ir gaivių vakarų, ir jaukaus „trashtalk“. Neketinu kartoti nei to ką parašiau į bild‘ą. Nesiruošiu ir pasakoti koks <cenzūruota> <cenzūruota> yra šis žaidimas. Nes niekas jame nepasikeitė ir aš tai jau padariau aiškindamas, kodėl nerašysiu apžvalgos, kai jos rašyti neketinau.

Verčiau jau pasveikinsiu CliffyB. įžengus į mano asmeninį industrijos dievybių panteoną. Ten jau kuris laikas sėdi tokie žmonės kaip Sidas, Will‘as, Michaelis, Hideki, Hideo, Piteris, Keita ir kiti. Kalbu apie industrijos veikėjus kurių žaidimus žaidžiu ir mėgstu, ir myliu, ir pasirenku visų pirma atsižvelgdamas į faktą, kad žaidimą darė būtent jie. Nesvarbu kokioje studijoje, kokiose pareigose ir su kokiu žanru dirbo. Tai žmonės kurių braižas man patinka, visų pirmą dėl to, kad jis apskritai yra.

„Bulletstorm“ — man sukėlė déjà vu. Teisingą déjà vu. Taip, taip. Žaidimas panašus į „Gears Of War“, o vertinant vizualiai turi vadinamąjį „Epic“ štampą, bet déjà vu buvo visai ne apie tai. Aš labiau kalbu apie emocinę, ar kažkokią proto būseną į kurią pakliuvau pirmomis žaidimo akimirkomis. Ji identiška pirmoms akimirkoms su „Gears of War“. Pirmąją anos trilogijos dalį irgi tik pradėjęs žaist išsyk numečiau, bet kai išsijudinau, atėjo vasara ir ko gero nėra kito žaidimo kurį co-op būčiau perėjęs daugiau sykių nei GOW. Neabejoju, kad tai potencialiai gali nutikti ir su „Bulletstorm“, nė nepaisant fakto, kad mechaniškai jis labiau papuola į eksperimento kategoriją, kai GOW tiesiog nupoliravo tai, ką sugalvojo kiti.

Bet čia net ne mechanikoje esmė. Žavi tas keistas, tiesmukas žaidėjo puolimas, kuris anksčiau ar vėliau pralaužia visus apsauginius barjerus. Tai žaidimas kuris agresyviai stengiasi Tau patikti ir anksčiau ar vėliau ateina akimirka, kai jam nepasipriešinsi. Skeptiškumas ir nusivylimas tiesmukai kaimietišku istorijos vystymu, kažkuriam etape perauga į būseną kai imi šlovinti viską kas pasiūloma. Mmm… Dinamika. Dialogai. Personažai. Iki šiol nesuprantu ar eigoje jie išsivysto iki mano lygio ar nutinka priešingai, bet man nusispjaut. Aš noriu „Bulletstorm 2“. Kada nors, ne dabar aišku.

Untitled-1
Keletas bullet‘ų kurie man atrodo esminiai

Ten yra tokia Godzila. Mechaninis monstras kurį galima valdyti ir ta žaidimo dalis atvirai sakant čiulpia, bet… Būtent ten galima įvertinti talentingą kūrėjų darbą su absoliučiai visais masteliais žaidime. Dideli monstrai, maži monstrai, dideli pastatai, požemiai, atviros erdvės… Viskas padaryta taip sumautai jaukiai, kad nors verk. Pramogų parkas, kur nuvirtę dangoraižiai tampa priedanga — rauna stogą.

Balsai. Turiu priekaištų protagonisto balsui, bet bala nematė. Antagonistas ir Triška valdo. Myliu juos abu. Visas žaidimo „voice acting“ aukščiausios prabos. Natūralus, net ir su super sudėtingomis generolo frazėmis kurios nustebins ir visko girdėjusius.

• Triška. Gyvas įrodymas kad galima padaryti fantaziją įaudrinantį moters modelį tam reikalui naudojant „Unreal“. Ok. Galbūt tai buvo įrodyta darant „Ivy“ iš „Batman: Arkham Asylum“, bet tada… Tada Triška įrodo, kad su „Unreal“ galima padaryti dailų judantį ir kalbantį moters modelį.

trishka
• „Bulletstorm“ yra gražus.

• Įtaka. Kitų žaidimų. Kultūrų. Ją čia galima pajusti. Vienas tų retų žaidimų kur galima apčiuopti sandūra tarp rytų/vakarų ir old school/next gen tendencijų.

• „Bulletstorm“ bosų kovos yra epinės. Nei sunkios, nei įtemptos, bet trunka tiek laiko, kiek reikia, kad valydamasis gleivėmis ir žarnokais nusėtą kūną pasijustum gerai.

Aš rekomenduoju šitą šūdą! Ai whatever… I recommend this shit!

Tik ne dabar.

Vasara.

P.S. „Apie kaimynus lenkus iki šios minutės nieko nesakiau iš sumauto pavydo. Gerai padarytas darbas. Myliu ir gerbiu už susitelkimą. Malačiai. Laukit į svečius po šimts.“

Komentarai

7 komentarai/-as/-ų
  1. Nowitzkis 2011/04/06 Atsakyti
  2. Kraugerys 2011/04/07 Atsakyti
  3. Artojas 2011/04/07 Atsakyti
  4. Meshqis 2011/04/10 Atsakyti
  5. Zmej 2011/06/30 Atsakyti
  6. Zmej 2011/06/30 Atsakyti

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *