4C Kyiv 2016 konferencija: vaizdo žaidimų ateitis

Untitled-1

Rugsėjo 23-24 dienomis Kijeve įvyks neeilinė konferencija, kurios metu inovatyviausi žaidimų kūrėjai diskutuos apie vaizdo žaidimų industrijos ateitį.  Konferencija 4C: Kyiv 2016, kurios šūkis “Create. Craft. Communicate. Collaborate.” (liet. k. „Kurti. Meistrauti. Komunikuoti. Bendradarbiauti.“), siekia suburti profesionalus ir paskatinti juos dalintis žiniomis ir idėjomis su kitais dalyviais. Konferencijos metu dalyviai turės ne tik galimybę iš arčiau susipažinti su vaizdo žaidimų industrijos ateitimi bei įgyti vertingų žinių, bet ir pasisemti įkvėpimo kuriant savo produktą.

Prie diskusijų stalo susitiks progresyviausi vaizdo žaidimų leidėjai iš viso pasaulio ir bandys nuspėti, kokia vaizdo žaidimų kultūra vyraus po penkerių ar net dešimties metų. Taip pat konferencijos organizatoriai sieks sukurti erdvę, kurioje įvairiausi projektai galės užmegzti ryšius ir ateityje sėkmingai bendradarbiauti.

4C: Kyiv 2016  dalyviai gaus šansą sudalyvauti įvairiausių disciplinų diskusijose – vadybos, technologijų, dizaino, verslo, ateities ir kitose.  Renginyje bus puiki proga susipažinti su kitų produktų kūrimo profesionalais ir pažvelgti į vaizdo žaidimų industriją iš kitos perspektyvos.

Tarp beveik tūkstančio konferencijos 4C: Kyiv 2016 pakviestų specialistų bus galima išgirsti ir tikrų vaizdo žaidimų industrijos guru iš Europos  ir JAV: Keith Fuller (lyderystės konsultantas, Fuller Game Production), Chris Taylor (kūrybos skyriaus direktorius, Wargaming Seattle), Tony Watkins (Electronic Arts, Russia, generalinis direktorius), Jens Hilgers (Dojo Madness vadovas) ir kitų.

Viena iš pagrindinių konferencijos organizatorių, Wargaming kompanija, lyderiauja karinių žaidimų srityje. 1998 metais įkurtai organizacijai priklauso 15 žaidimų pavadinimų. Šiuo metu Wargaming orientuojasi į „World of Tanks“, „World of Warplanes“ ir „World of Warships“ plėtrą.

Daugiau informacijos čia.

Komentarai

Atsakyk

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *